התקדמתי אליהם בצעדים מהירים והתיישבתי ליד ג'ונקוק.
רגע למה התיישבנו? היינו צריכים קודם ללכת לדוכנים לקחת מגשים...
העפתי מבט אל השולחן ודווקא היו מגשים.הסכלתי אליהם במבט שואל.
-א...איך הספקתם?! הם רק קרצו אלי בתור תשובה.וואיי תודה זה ממש עונה לי על השאלה! (-_-)
לא היה לי כוח להתווכח איתם אז נאנחתי,עזבתי את העניין והתחלתי לאכול...לא הייתי ממש רעבה.
-אוי אני יכול? ג'ונקוק הצביע על פרוסת העוגה שלא אכלתי .
-המממ....
-בבקשהההה!!!! הוא עשה עיני כלבלב.
-אווווו נו קח... דחפתי את הצלחת לידו.
-יאטההה תודה! הוא התחיל לאכול בהתלהבות.
הבטתי בו בעניין.הייתי כמו אבודה כשהסתכלתי עליו זה היה נראה כאילו הכל נעלם סביבי ורק הוא שם...אוי נו על מהה אני חושבת?! הרבצתי שוב לעצמי...אוי אני מזה אוהבת להרביץ לעצמי! אני מפחידה נכון? XD
כשגמרנו לאכול עלינו לחדר..אבל שמענו דפיקה בדלת...שוב (-_-)שכבתי על המיטה. ג'ונקוק וטאטא ציוו עלי לפתוח.אבל לא רציתי.דחפתי את ג'ונקוק וגרמתי לו ליפול מהמיטה.
-אוווו את רצינית?
-כן תמיד!
-מעצבנת!
-זאת אחת התכונות שלי!^^
בחוסר רצון ג'ונקוק הלך באיטיווות(הודיה זה מבוסס עליך!) לפתוח את הדלת.המורה שוב הופיעה בפתח. מה עוד פעם?! הפעם זה היה כדי להדכן אותנו על שעת היציאה לאוטובוס.באחד עשרה צריך להיות למעטה ליד האוטובוס המגיע לחוף הים.ברצינות למה צריך אוטובוס לחוף הים?!בכל מקרה מזל שהבאתי בגד ים..
במשך השעה היקרה הזאת.שהייתי לי שמעתי שירים של בי טי אס יאיי! ג'ונקוק היה עסוק בלקרוא ספר וטאטא קפץ על המיטה XD .נקודת המבט של ג'ונקוק:
בזמן שקראתי ספר סאג'ין שמעה שירים וטאטא קפץ על המיטה.נו ברצינות...
השתעממתי באיזשהו שלב אז הורדתי לסאג'ין את.האוזניות ושמתי אותם באוזניי כדי לגלות איזה שיר היא שומעת.-היי!!!! היא ניסתה לחטוף לי את הטלפון אבל אני הרמתי את זה יותר גבוה שלא תוכל לטפוס.
-תחזיר לי את זה! היא כעסה
צחקתי
-לא ולא!
-ילד מעצבן!
-זאת אחת מהתכונות שלי.
-היי מעתיקן!!
שוב צחקתי.
לא יודע איך בדיוק באיזשהו שלב איבדתי את שיווי משקל ויצא שנפלתי.ע..עליה.... (○///○)לא הייתי בנוח.שנינו הסמקנו כמו לא יודע מה ונחשו מה?
טאטא היה בשוק.הוא הסתכל על שנינו במבט מופתע.אבל אחר כך עם מבט ערמומי על הפנים.אוי מה יש לו מאחורי הראש?! הוא הוציא מכיסו את הטלפון.אוי ואבוי האם הוא הולך לעשות את מה שאני חושב שהוא יעשה?
YOU ARE READING
עשיר או עלוב?(בהקפאה+שיפוץ רציני)
Fanfictionג'ונגקוק: -האם את עשירה או עלובה? סאג'ין: -עלובה... ג'ונגקוק: -אז את הולכת לעבור את שנת התיכון הכי גרועה שלך... התיכון באנגטאן הוא תיכון המחולק לשתי קטגוריות : העשירים והעלובים. העשירים הם מלכי בית הספר והם עושים כל מה שמתחשק להם.לעומתם העלובים שהם...