A venit o noua zi,este sambata,asta inseamna ca e weekend ,o zi de relaxare. Imi aduc aminte ca am numarul lui Harry asa ca decid sa-i trimit un mesaj: "Buna,iti reamintesti de mine?" "Da,esti Jullie,fata care si-a pierdut cainele. Ma gandeam daca vrei sa iesim pe undeva azi?!" Fara sa mai stau pe ganduri i-am raspun cu un mare DA. Mi-a spus ca la 6 p.m. va fi la mine acasa,asa ca am inceput sa ma pregatesc,mai mult de 10 tinute au fost probate si nu puteam sa ma hotarasc,asa ca am decis sa raman cu o rochie neagra cu buline albe si o pereche de balerii,parul mi l-am lasat pe spate. Harry a venit si el ,asa ca m-am urcat la el in masina si am plecat,l-am intrebat unde mergem si el mi-a zis ca mergem la un restaurant. Cand am ajuns acolo ,ne-am asezat la o a masa, mancat paste . Timpul a zburat foarte repede si am fost nevoiti sa plecam acasa,bineinteles ca Harry m-a condus acasa si eu l-am invitat inauntru,el a mai ramas timp de 10 minute,pentru ca se grabea sa plece,ne-am luat ramas bun,dar de data asta intr-un mod mai special,Harry m-a sarutat. El a plecat ,iar eu am ramas cu gandul la el si da la primul nostru sarut. Eram in al noualea cer, atat de fericita. Am intrat pe twitter si i-am lasat un mesaj,dar se pare ca nu mi-a raspuns. Au trecut 2 saptamani si nici o urma de Harry,se pare ca m-am inselat ,este la fel ca ceilalti,eu chiar am crezut ca el este altfel,m-am inselat. Se pare ca azi ar trebui sa implinim o luna decand suntem un cuplu,dar .... Aud ca cineva bate la usa,era postasul,mi-a adus o cutie destul de mare,am semnat si am bagat cutia inauntru in casa,am deschis-o si in ea era un ursulet de plus,langa el ,in cutie,mai era si o felicitare,acolo scria: " LA MULTI ANI PENTRU O LUNA DE RELATIE!" Mi-am dat seama ca este de la Harry asa ca am inceput sa plang,se pare ca nu m-a uitat de tot,dar eu sint in continuare suparata pe el. Astazi eram intr-o cafenea ,am vazut ca cineva s-a asezat in fata mea,dar nu am bagat de seama cine este,cand mi-am ridicat privirea si am vazut niste ochi verzi asa ca mi-am dat seama ca aceea persoana din fata mea era Harry,el a incercat sa vorbeasca cu mine,dar eu nu l-am bagat in seama asa ca am plecat,el a iesit in strada dupa mine,dar era prea tarziu,ma urcasem intr-un taxi.