Prológ

636 45 9
                                    

¡Hola queridos!
Moje meno je Luna Rodríguez Ponita. Žijem celý svoj život s otcom v Buenos Aires. O svojej matke neviem nič. Naozaj vôbec nič. Jediné čo mám je fotka, kde som ja a mama. Mám ju odloženú vo svojom denníčku. Dala mi ju Matilda. Stará sa o domácnosť. Túto fotku mi dala k trinástym narodeninám. Otec nevie, že ju mám a tak to zatiaľ aj ostane.

Otec vlastí jednu z najväčších firiem z celého sveta. Síce môžem mať čo si zmyslím, no ja chcem mamu. Jedine s Matildou sa môžem o všetkom porozprávať. Nahrádza mi maminu ktorú som nikdy nespoznala. Netuším, či je mama už dávno mŕtva, no ak žije, chcem ju spoznať!

Chodím do školy tak ako všetci v mojom veku. Chodím na Black South Collage. Je to druhá najlepšia univerzita na svete. Nie vždy všetko zvládam a čosto je to aj vyčerpávajúce.

Mám, ale vec pri ktorej sa dokážem odreagovať.
Tou vecou je: KORČUĽOVANIE!

Dokážem zabudnúť na všetky problémy a korčuľovať. Otec o tom nevie, pretože by mi to ihneď zatrhol. Povedal by mi: Toto správna dáma nerobí Lunita. Ihneď s tým prestaneš a ďalej o tom diskutovať nebudeme!

Naozaj mi to za to nestojí... Veď koľko vecí mi už otec zatrhol?... Snáď tisíce.

Musím mať ten nudný jednotvárny život ktorý nenávidim!!!

Soy Luna-Stratená Lunita🌙Where stories live. Discover now