Hello, hello, hello! 💖:)
Remélem sokatoknak tetszeni fog ez a kis romantikus, tele bonyodalmakkal teli fanfiction:)))
A főszereplője pedig a One Direction, azon belül pedig leginkább Harry Styles és persze a lány karakter Nina Teasdale(saját karakter)💖;)
Nem húzom az időt, jó olvasást és ha tetszett nyomj egy csillagot vagy hagyj egy kommentet!!
All the love xX Bogi 💖
Nina Teasdale szemszöge
Álmok. Valóban rengeteget álmodunk. Vannak rémálmaink, visszatérő álmaink és azok az álmaink amik a vágyainkról szólnak.
De a vágyait az ember nem mindig érheti el. Kivéve az én volt legjobb barátom, Harry Styles.
Pontosan.. Mindenki tudja ki ő. Mégha a bandáért nem is rajongsz, ha ezt a neved meghallod eszedbe fog jutni az a göndör hajú, zöld szemű, bájos angol fiú.
Ő bizony nem adta fel az álmát és a szenvedélyét. Csak egy valamit... A barátságunkat.
Minden köztünk hét évvel ezelőtt történt....Épp tizenhárom éves voltam, mikor anyu kapott egy sokkal jobban fizető munkát Angliában, Chesire megyében. Nagyon szomorú voltam, mert sok barátomat és a nagyimat is ott kellett hagynom Amerikában. Végül anyu a megyei suliba iratott be, ahol viszont megváltozott a világnézetem.
Már első nap ebédnél szemet szúrt nekem egy göndör fiú, akinek olyan uzsonnás doboza volt, amiért annyit könyörögtem anyának. Kis éneklő állat figurák voltak rajta. A göndörke mindig egyedül ült és általában szendvicset evett. Vonzott valami, hogy oda menjek, hogy barátkozhassak vele. Egyik nap vettem a bátorságot és mellé ültem. És attól a naptól kezdve legjobb barátok lettünk.
Igaz nem jártunk egy osztályba, mert ő 12 éves volt, de minden ebédnél egymás mellé ültünk és cserélgettük az uzsit, szünetekben pedig játszottunk.
Ez az évek múlásával sem változott, max abban, hogy nem játszottunk, hanem moziba mentünk és egymásnál írtuk a házit.
Minden rendben volt addig, míg ő be nem töltötte a 16-ot. Akkor elhatározta, hogy követni akarja az álmait és énekes akar lenni. Ez rendben volt, sőt tiszteltem a bátorságát és ambícióit, de sajnos azt nem sejtettem, hogyha eléri majd a célját engem elfelejt.
Sokáig próbáltuk tartani a kapcsolatot, de egyre kevésbé ért rá. Egy ideig minden este beszéltünk, aztán csak irogattunk, ezután egy-két SMS, majd végül semmi.
Félreértés ne essék, írtó büszke vagyok rá és követem karrierje minden lépését...de egyszerűen hiányzik és nem tudom felfogni, hogy hagyhatott csak így itt.Most 20 éves vagyok, ő pedig 19. Lassan 1-2 éve nem hallotta felőle, mert már nézni sem bírtam a sok cikket és fotót. Viszont a sors valahogy mégis összehozott minket, mert én leszek a One Direction tour styleistja és velük fogok tölteni egy teljes évet.
Nagyon remélem, hogy meg tudjuk beszélni a múltat és talán ismét olyan közel tudunk kerülni, mint régen.
YOU ARE READING
Forever and Always [H.S. fanfic.]
FanfictionEgy sztár és egy styleist. Egy fiú és egy lány. Egy rég elefeledett barátság. Egy kialakuló szerelem... Vannak szabályok az életben. Főleg a sztárok életében. De vajon tényleg van igaz szerelem? Vajon létezik a 'mindhalálig', az 'örökké'? Ha szeret...