'Őszintén' megbocsájtok
Harry szemszöge
Ahogy becsuktam magam után az ajtót a szívem egy már rég hallott ritmust vett át. Tenyerem izzadni kezdett, szemeim szárazak és szúrósak lettek. Nyelvem és szám szélét pedig harapdáltam, nehogy egy rossz szó is el merje hagyni azt.
-Kezdhetjük? -kérdezte a füzetkéjét kémlelve.
-Am.. Igen. -mondtam halkan.
Sosem voltam még ilyen szótlan, mint most. Egyszerűen nem tudom mit mondhatnék azután amit tettem.
-Akkor esetleg kezdhetnél vetkőzni. -jelentette ki, látva hogy még rajtam van minden ruhadarab.
-Ja persze.. -kezdtem kapkodni.
Először a pólómat vettem le, mire mellém állt és lemérte a karom hosszát, bicepszeim méretét, mellkason és derekam. Ezután felírta az adatokat és a nadrágomra mutogatva utalt arra, hogy mehetünk tovább. De míg nem beszéltünk képtelen vagyok megnyugodni.
-Ni beszélhetnénk? -kérdeztem halkan.
-Miről Harry? -nézett a szemembe.
-Rólunk.
-Arról nincs mit beszélni. Megértettem a helyzetet. Ennyi éven keresztül volt időm átgondolni mindent és elfogadom, hogy nem akarsz velem barátkozni. Csak azt nem értem akkor miért áltattad az én kis naív lelkemet.. -mondta, majd még valamit felírt a füzetbe.
-Ez így nem igaz Ni. Tudom amit tettem erről tanúskodik, de ez nem igaz. Én nem akartam ezt, csak egyszerűen elszúrtam. -magyarázkodtam.
-Az a legrosszabb, hogy olyat tettél velem, amit én sose tettem volna veled. -csapta le a ceruzát a kis asztalra.
Egy pillanatra bele is remegtem. Nem tudtam eldönteni, hogy dühös vagy szomorú, de azt hiszem mindkettő. És szörnyű, hogy ez miattam van.
-Kérlek.. Nem kezdhetnénk előlről? -könyörögtem.
-Nekem tényleg igazán fontos vagy Nina. Hadd kapjak még egy esélyt. Kérlek. -léptem közelebb.-De Harry. Ezt hogy akarod rendbe hozni? -nézett fel rám, mivel sokkal alacsonyabb.
-Szerintem felejtsük el a múltat, kezdjük előlről a barátságunkat és bebizonyítom neked, hogy én valójában nem ilyen vagyok. -mondtam.
-Esetleg adhatok még egy esélyt... -nézte a földet.
-Bízz bennem. Nem tennék olyat amivel ismét megbánthatlak. És ki tudja.. Lehet a sors hozott össze minket újra. -mosolyogtam.
És végre ő is elmosolyodott. Mennyivel boldogabb vagyok, ha őt is boldogabbnak láthatom.
-Rendben. Felejtsük el a múltat. -bólogatott.
-Akkor megbocsájtasz?
-Meg. -mondta kicsit sem magabiztosan.
-De őszintén?? -kérdeztem újra.
-'Őszintén' megbocsájtok. -mondta.
Most sem voltam benne biztos, hogy komolyan gondolja-e, de tudom hogy most türelmesnek kell lennem. Be kell bizonyítanom, hogy fontos nekem.
Most hogy így látom és visszagondolok, hogy mit is tettem vele, mikor ő mindig is mellettem állt felemészt a bűntudat. Most megígérem magamnak, hogy soha többé nem fordítok hátat neki.Nina szemszöge
El sem hiszem, hogy megbocsájtottam Stylesnak. De egyszerűen ahogy kimondta azokat a szavakat amikre olyan rég vágytam nem tudtam nemmel válaszolni. És ha tényleg komolyan gondolja talán vissza kaphatom a legjobb barátomat.
Lemértem a többi fontos helyen, majd kimentünk és hívtam a következőt. Liammel is és Louissal is hamar végeztem. És nagyon jó fejek. Nem hagytak csendben dolgozni, sok mindenről beszéltünk közben. Meséltem nekik, hogy milyen sok végzettségem van stylist téren és persze arról is kérdeztek hogy ismertem meg Harryt. Niallel is beszéltünk, de neki már nem kellett sokat mesélnem rólam és Harryről, hisz már mindent tudott. Úgy látszik ő a göndör bizalmasa. Zaynnel is jó volt, bár való igaz, hogy keveset beszél, de egyszer sem éreztem kínos csendnek. Inkább olyan nyugodt hangulatot sugárzott. Ahogy minden megvolt, még leültünk egy rövid kis konzultációra.-Na fiúk.. Nyugodtan elmondhatjátok mik azok a ruhák vagy stílus amiről semmiképp sem szeretnétek lemondani és akkor ahhoz igazítom a szettjeiteket. -mondtam, a füzetemmel babrálva.
Louis a pulcsiját szerette volna megtartani, Liam a nadrágjába dugott szalagot, Niall a cipőjét, Zayn pedig a bőrdzsekijét. Harry csak ült és várt.
-Harry? -néztem rá. -Neked semmi sincs amit szeretnél? -kérdeztem.
-Rád bízom. -mosolygott.
Louis és Liam halkan 'huh'-ogtak egyet a háttérben.
-Van kedved ma eljönni velünk a NiceGuy-ba? -kérdezte Harry. -Lesz egy turné nyitó vacsoraparty.
Mindenki a válaszomat leste. Kissé kínosan éreztem magam. De végülis mit veszthetek rajta.
-Igen. Az jó lenne. -mosolyogtam.
Harry pedig vissza mosolygott rám azzal a tökéletes fogsorával. És azt hiszem egy jó ideig tartottuk a szemkontaktust.
-Fiúk! -jött be Mark, aki szinte mindent irányít.
-Ma este nyolckor megyünk a vacsorapartyra. Addig Liam, meg Zayn még megy a kondi terembe, Louis a stúdióba egy utolsó felvételre és Harry pedig találkozni Taylorral. Mindent megjegyeztetek? -hadarta el.Mindenki bólogatott, de ha jól vettem észre eléggé megfagyott a levegő. Szóval Harry randizik.. Méghozzá egy szuper sztárral. Na hát ez az amiért nem akarta velem tartani a kapcsolatot. Mert én egy unalmas, átlagos csaj vagyok.
-Am.. Akkor mi indulunk. Csá srácok, szia Ni. -köszönt el Liam és Zayn, majd egy őrrel távoztak.
Én csak írogattam a füzetembe. Valójában semmit sem akartam leírni, csak nem akartam annyira magatehetetlennek tűnni a hír hallatán.
-De amúgy semmi sincs köztünk.. -mondta halkan Harry.
-Oké. -erőltettem egy műmosolyt az arcomra.
Bár mi közöm is van hozzá. Több éve nem is tartjuk a kapcsolatot. Persze hogy azóta mennyi csaja volt, hisz helyes, tehetséges és híres.
-Ni nem jössz velem vásárolni? -kérdezte Niall.
-Am.. -gondolkoztam.
Végülis bírom Niallt.
Légyszi, ruhát vennék, kell a segítséged. -mosolygott.
-Okés, elmegyek veled. -mosolyogtam vissza rá.
Harry pedig csak nagy szemekkel nézett, majd elővette a telefonját. Végül Niall mellé ültem és beszélgetni kezdtünk a lehetséges boltokról.
Hát igen. Szóval Niall Horannal fogok ruhát vásárolni, amíg a több éve nem látott 'legjobb barátom' randizgat egy sztárral. 'Unalmas' az életem mi?
Itt a második rész! Remélem tetszett! Ha igen nyomj egy voteot!:) ;)
All the love Bogi xX
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
YOU ARE READING
Forever and Always [H.S. fanfic.]
FanfictionEgy sztár és egy styleist. Egy fiú és egy lány. Egy rég elefeledett barátság. Egy kialakuló szerelem... Vannak szabályok az életben. Főleg a sztárok életében. De vajon tényleg van igaz szerelem? Vajon létezik a 'mindhalálig', az 'örökké'? Ha szeret...