S-P

0 1 0
                                    

Gözleri azrailimin gözleri idi buz mavisi gözleri bir ates gibi tenimi  yakıp geçiyordu.karanlık ruhların bekcisi idi kanlı geçmişinin ardında sakladığı duyguları kül olmuş bir kağıt gibiydi....Karanlık olan hayatı gözlerindeki ateş intikam ın ta kendisi idi ne kadar hissiz baksada bi insan tenini ürpertecek kadar yakıcı gözlere sahipti.Bir dergiye kapak ola bilecek vücudu ,her kızın aklını başından alabilecek kehribar rengi saçları,kara kaşı her insana kana kana su icirte bilecek dudakları bütün günahları sahiplene bilecek ismi olan bi adamdı .Korkunç derecede sakinliğe sahipti ama tehlikleri olan bi sakinlikti ölümün sakinlihidi.

"Katilsin sen kaç kişinin kanı var ellerinde "

Sinirleniyordu anlamak zor dehildi gözlerinin kapalı olmasından ,dudaklarının  isırmasından belliydi .
"Kapa çeneni !Yoksa sna  yapa bileceklerimden haberin yok!"

Daha ne yapa bilirdi? Dovermiydi ,yoksa oldürmuydu hoş oldurse umrumda olmazdida o rasi ayrı tabi.

"Ne yaparsın dövermisin ? Ah yoksa öldürürmüsun ?yada dur bana tecavüz edermisn hani yapmadihin şey dehil ya "

Içim yanıyordu o sevdiğim mavi gözlerinin bana yaptıkları yüzünden canım yanıyordu .Nasıl bir adama tutulmustum böyle ,acımasız ,katil,duygusuz ,birine nasıl vurulmustum?

Gözlerime baktı ve bir kere daha sevdihim ses tonuyla konuştu.

"Evet gerekirse tecavüz eder gerekirse de öldürürüm, senin canı yakarım ama bir tekte ben iyileştirim seni"

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

HEREZE MERHABA SIZE YENİ BIR HIAKYE ILE KARSINIZDAYIM .

UMARIM HIKAYEM ILGINIZI CEKER.

LÜTFEN BEYENDIYSENIZ VOTE VE YORUMLARINIZI EKSIK ETMEYIN

Siyah PrensHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin