FAİZ BATAKLIĞINDA MÜSLÜMAN
Örneğin, beş vakit namazı imamın arkasında ve tadili erkanıyla kılan bir insan, içinden “Camiden çıktıktan sonra, sattığım tarlanın parasını acaba hangi bankaya yatırsam?” diye geçiriyor ve rahatlıkla faiz yiyorsa, bu kişi islamca düşünmüyor demektir.
Prof. Dr. Necmettin Erbakan
Faiz haramdır. Bunu bilmeyen Müslüman yoktur. Rabbimiz açıkça alana da verene de lanet ediyor. Maalesef güya çoğunluğu Müslüman ülke Türkiye’de Faiz aldı başını yürüdü. Müslümanlar gaflet içerisinde. Birbirine karşı gösteriş içerisinde. O kadar gözlerini hırs bürümüş ki rabbimizin hükmünü görmeyerek mal, mülk peşinde koşar hale gelmiş Müslümanlar. Araba, ev kredisi için bankalara bulaşmamış Müslüman sayısı oldukça az. Din adamların çoğu da faiz bataklığında.
Faiz hakkında Tergib’deki hadis-i şeriflerde buyuruldu ki:
(Helak eden yedi şeyden biri faiz almaktır.) [Buhari]
(Yedi büyük günahtan biri faiz yemektir.) [Bezzar]
(Faiz alana da verene de lanet olsun!) [Müslim]
(Vücuduna dövme yapana, yaptırana, faiz alıp verene lanet olsun.) [Buhari]
(Allahü teâlâ, dört kimseyi Cennete koymaz: Bunlar, devamlı içki içen, faiz alan, yetim malı yiyen ve ana-babasına asi olandır.)[Hakim]
(Faiz 73 kısımdır. En aşağısı, kişinin anası ile zina etmesi gibidir.)[Hakim]
(Bir dirhem faiz alıp vermek otuz zinadan günahtır.) [Taberani]
(Hep faiz yiyen sonunda fakirliğe düşer.) [İbni Mace]
(Kıyamet yaklaştıkça, faiz, zina, ve içki çoğalır.) [Taberani]Ülkemizde eğer belalar, musibetler oluyorsa; belki de sebebi Müslümanların faiz bataklığında olması. Burada Mevcut siyasi hükümetlerin de vebali büyük olacaktır. Halkın Faiz Bataklığına batmasına göz yummamalı siyasiler. Söylenecek söz çok. Ama bu kadarı anlayana yeter. Allah muhafaza ahiretimiz tehlikede. Sözlerimizi hocamızın sözleriyle tamamlıyoruz.
"Faizlere ödenen parayı denize atsak daha iyi" diyerek faizi bir mikrop olarak nitelendiren eski Başbakanlardan Prof. Dr. Necmettin Erbakan, "İkinci mikrop faizdir. Her şeyin içerisinde faiz olmuş. Her şey faiz yüzünden pahalılaşmış. Biz Siyonizm'in köleleriyiz. Ekmek alırken bile, 3'te 1'i dönüyor, dolaşıyor İsrail'e uçak, tank oluyor. Gel yarın bizi al diye. Denize atsak parayı daha iyi. Bizi kendine vilayet yap diye parayı götürüp onlara parayı veriyoruz. Faiz mikrobu 40 çeşit belanın sebebidir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FAİZ BATAKLIĞINDA MÜSLÜMAN
AçãoFAİZ BATAKLIĞINDA MÜSLÜMAN Örneğin, beş vakit namazı imamın arkasında ve tadili erkanıyla kılan bir insan, içinden “Camiden çıktıktan sonra, sattığım tarlanın parasını acaba hangi bankaya yatırsam?” diye geçiriyor ve rahatlıkla faiz yiyorsa, bu kiş...