~|| Brook-Lynn's POV ||~
Rustig loop ik met Megin door de straten in Amsterdam.' Overmorgen is onze vakantie weer afgelopen en moeten we weer terug naar Londen.' Zegt Megin bedroeft. Nederland is dan wel een koud land net als Engeland, maar het is hier heel mooi! Vooral bij de grachten in Amsterdam. ' Er is wel een pluspunt! We zien de jongens weer!' Zeg ik blij. Megin's gezicht klaart op. Er komt een klein meisje naar ons toe gelopen.
' Hi... Ik ben Jessie, een hele grote fan van One Direction. Jullie zijn Megin en Brook-Lynn toch?' Vraagt ze heel verlegen. Ik roep blij uit.' Ja dat zijn wij!' Het is altijd leuk om herkend te worden op straat. Ze kijkt verlegen naar de grond en vraagt.' Mag ik jullie wat vragen?'' Ja tuurlijk.' Zegt Megin.' Wat was het leukste moment met Niall, Harry, Louis, Liam en Zayn?' Megin begint te vertellen.
' Nou we gingen met de jongens of vakantie naar Ibiza. Toen kwamen we bij het hotel aan. Paul had het hele hotel afgehuurd dus we waren daar als enige. We hadden onze spullen op zo'n lobby karretje gelegd. Louis ging op zo'n karretje zitten en uiteindelijk hadden we allemaal een karretje en was er een karretjes race. We hebben ook op quads gereden op het stand en ze hebben ons daar leren surfen.' ' In de avond hebben ik en Niall samen op een water scooter gezeten en hebben we een groot deel van de zee kunnen zien.' Zeg ik met lichte blosjes op mijn wangen. Jessie en Megin beginnen te grinneken
' Jessie waar ben je?' Horen we een vrouw roepen.' Ik ben hier mama!' Roept Jessie terug. De moeder van Jessie komt deze kant op gelopen.' Jessie je mag niet zomaar met onbekende gaan praten dat weet je!' Zegt haar moeder streng.' Mevrouw het is oke.' Zeg ik gerust stellend.' Mama dit zijn Megin en Brook-Lynn. Vriendinnen van One Direction!' Zegt Jessie vrolijk.' Ohh oke nou we moeten gaan.' Zegt haar moeder.' Heb je twitter Jessie?' Vraag ik haar.' Ja dat heb ik! Jessie_x .' Zegt ze.' Okay dan kun je binnen kort twee nieuwe volgers verwachten.' Zeg ik haar en ga door mijn knieën om haar een knuffel te geven.' Wauw dankjewel!' Roept ze.
' Graag gedaan hoor. We doen het met pezier voor onze grootste fan.' Zegt Megin met een glimlach op haar gezicht. Megin geeft haar ook een knuffel.' Doei!' Zegt ze nog snel voor ze de hoek om loopt. Snel pak ik mijn mobiel er bij en login op twitter. Ik ga naar het zoek balkje en typ haar naam in. Al snel vind ik haar en druk ik op het volg knopje en plaats gelijk wat op haar berichten bord.
@Jessie_x : hier is je beloofde follow meis! Die van Megin komt nog als ze haar wachtwoord weer heeft. Xxx Brook-Lynn
'Megin je moet snel weer achter je wachtwoord van twitter komen. Dan kan je Jessie volgen.' Zeg ik met een glimlach. Ze knikt heel hard. Ik lach hardop waardoor veel mensen onze kant op kijken.' Zullen we terug gaan naar het hotel? of gaan we nog langs starbucks?' Vraagt ze aan mij. Daar twijfel ik geen seconde over en schreeuw keihard.' STARBUCKS!!' Ik mag er dan wel werken maar toch I LOVE IT!
~|| Megin's POV ||~
Brook en ik lopen huppelend naar de starbucks. Als de starbucks in zicht is trek ik een sprintje.' Wie er het laatst is betaald!' Roep ik Brook's kant op. Niet veel later haalt ze me in. Dat laat ik niet gebeuren. Ik zet alles op alles zodat ik niet hoef te betalen. Ik ren haar weer voorbij.' Jij moet betalen!' Zeg ik lachend als ze aankomt rennen. Ze kijkt bedroeft. We lopen naar binnen.' Okay de starbucks waar ik werk is velemalen groter!' Ze kijkt met grote ogen rond naar deze starbucks. We lopen naar de balie.' Doe mij maar een frappacino.' Zeg ik uiteindelijk.'Welke?' Vraagt de jongen achter de balie.' Owja uhh vanilla.' Zeg ik terwijl mijn wangen rood kleuren. Bij Brook hoef ik dat alleen te zeggen en ze weten daar altijd al gelijk welke ik wil.
'Mijn ook alstublieft.' Zegt Brook beleeft.' Jullie namen?' Vraagt hij.' Miss Horan .' Zegt Brook. Ze proest het nog net niet uit van het lachen.' Ik heet Miss Styles.' ' Jullie bestelling komt er zo aan.' Zegt hij en we lopen naar een plekje in de Starbucks. Niet veel later horen we onze 'namen'. Brook loopt naar de balie en neemt ze mee.' Alsjeblieft Miss Styles.' Zegt Brook lachend.' Moet jij nodig zeggen Miss Horan!' We lachen iets te hard want alle mensen kijken onze kant op. We negeren het en lopen gearmd naar een restaurantje naast de Starbucks.