Love or a drugs?

66 1 3
                                    

Úvod

Ahoj, tak budu psát nový příběh nechala jsem se inspirovat skutečností :D Bude to o dívce, která se zamiluje do jednoho kluka ale...... (dozvíte se v příběhu) :P Tak a začínáme představováním  :) TRAMTARARARARARÁÁ :)

NEJDŮLEŽITĚJŠÍ POSTAVY :)

LIA - Příběh se odehrává od jejich 14 (čtrnáctin),v 9 jí tragicky zemřely rodiče, měly autonehodu a při převozu do nemocnice zemřeli. Žije v malém městě ale s se starší sestrou se v jejich 10 letech přestěhovaly do NY (New York). Ze začátku se jí tam strašně líbilo, než poznala pravou tvář NY. V NY je to super, ale v nitru je to jen o prachách, drogách 'šlapkách' ....

MICAILA - Skoro to samě jako u Lii.... Je o 5let starší jak Lia, tedy se příběh odehrává od jejich 19let. V NewYorské škole jí žádná parta nechtěla přijmout... byla smutná a bezmocná, tak přišlo na nejhorší...zezoufalství se přidala k partě 'feťáků', samozdřejmě, že jídlouho nevydrželo předstírat, že taky fetuje....

------------ZATÍM VŠECHNY POSTAVY, TEĎ PŘEDSTAVÍM POSTAVY Z PARTY.....---------------

JOHNY - Hraje si na drsnýho, ale Micaila ví, že v nitru je hodný a milý kluk, začal fetovat v 15, kvůly jeho otci, vodil si domů jednu ženskou za druhou. Jedna -ta poslední, byla feťačka, která řekla Johnymu ,,Jestli si drogy nevezmeš a nezašukáš si semnou pošlu na tebe a tvýho sasranýho fotříka mí kumpáníčky... (smích)..''  Musel to udělat, protože nechtěl aby se jeho otci něco stalo... Do teď je na Pervitinu (píchá si) a na Marihuaně.... 

TIANA - Ve 12letech jí vyhodili ze Základky, kvůly zameškávání školní docházky (neomluvené hodiny), za to mohla opět matka - byla alkoholička a feťačka, samozdřejmě, že když to dítě vidí u rodiče, tak to chce taky vyzkoušet.... Do teď je na Pervitinu (šňupe),Marihuaně a často i na Extázi....

LAILA - O její minulosti se s nikým nechce bavit - je trochu uzavřená....Má anorexii a nechce se s tím léčit... je na tom hodně špatně, protože do té anorexie i fetuje a je brutálně hubená.... Do ted je na Kokainu a Marihuaně, někdy také i na Extázi... občas i na Pervitinu...

BARNEY - Vtipnej kluk, kterej je sám sebou... je ale strašně náladovej... Když byl malej jeho rodiče ho dali do děcáku a tam se v 13 zamiloval do holky, která s ním začala fetovat. Do teď je na Marihuaně a Extázi, taky často na Pervitinu..

----JAK VIDÍTE DRSNÁ PARTA... :DD :// .... (no co dodat.. ) .....

Doufám, že se vám díl líbil, těště se na další část :))

Love or a drugs?Kde žijí příběhy. Začni objevovat