~Дая~
Когато се отдалечих от Люк очите ми започнаха да се насълзяват, а аз мигнах продължително за да не се разплача. "Беше ми неприятно да лъжа човека, който е бил с мен през почти целия ми живот. Гадно ми е, че трябва да замина просто така, без той да знае къде съм, но трябва да намеря родителите и брат си."~Люк~
Пратих съобщение на моя приятел Зак:
"Да се срещнем на обичайното място?"
След малко получих отговора му:
"Там съм."
След като се разбрах с Зак тръгнах към изоставената гара на Ориндж стрийт. Когато приближих сградата пред очите ми се разкри плашещата гара. Видях изпочупените стъкла и мазилката, която беше олющена. Всички врати бяха откраднати от хората. Влязох вътре и се загледах по графитите по стените. От красивите стени бяха останали само тухли. Помислих за Дая и за думите й. "Ами ако майка й и баща й я преместят в друго училище, ще се виждаме много рядко и няма да мога да я поканя на бала."
Спрях да мисля за това и продължих по коридора, като след минута стигнах до релсите, където седеше Зак със запалена цигара в устата. Седнах до него, той ми предложи цигара, но аз отказах. Тогава му казах:
Възнамерявям да поканя Дая на бала.
Зак: По-добре не си прави труда, а си намери някоя друга, защото тя може и да не се съгласи.
Аз: Сериозно ли, Зак?! Аз те подкрепям във всяко едно начинание, а ти дори не можеш да ме подкрепиш за едно шибано момиче? Върви по дяволите, Зак!
След като казах това, станах и си тръгнах много ядосан, защото най-добрия ми приятел не е с мен в това.~Зак~
След като Люк се отдалечи, аз звъннах на Дая, за да й кажа какво се е случило.
"Аз: Хей, Дая! С това неочаквано заминаване много ще нараниш Люк! Току-що Люк ми каза, че мислел да те покани на бала.
Дая: О, Заки, стига си съжалявал Люк! Чакам утре да дойдеш. Обичкам те, Заки!"
След тези думи тя изведнъж затвори.
"Кучка! Утре ще отида при нея да й помогна, но не знам как Люк ще понесе още една загуба" - поислих си аз.Хей, ето я и новата глава. Съжалявам, че толкова късно, но покрай първия учебен ден съвсем забравих. Само да кажа, че покрай училището може и да не съм много редовна.
П.С. Пиша истарията с BellaKatsarova.
ESTÁS LEYENDO
Secrets hidden in the diaries /СПРЯНА/
Misterio / SuspensoДаяна Ферер и Люк Грийн живеели в големия, прашен Ню Йорк. Приятелските им отношения са градени с години доверие и любов. Но дълбоко пазена тайна от родителите на Даяна ще преобърне живота и на двамата. П.С. Пиша историята с @BellaKatsarova