Přichází Vánoce. Moje nejoblíbenější svátky v roce a já ani pro Andrewa nemám dárek. Každý rok si dáváme dárky a Vánoce trávíme společně. Mám ještě týden na to, abych pro něj něco sehnala a tak, když jsem měla čas, jsem rovnou vyrazila do obchodu. Každý rok Andrewovi dávám voňavku a jemu to nevadí. Potrpí si na voňavky a tak mu je kupuji každý rok. Ani pro tentokrát jsem se nerozhodla jinak. Vzala jsem mu voňavku v drogerii, jejíž vůně se mi moc líbila a přemýšlela jsem, co bych mu mohla ještě koupit. Napadla mě kravata, sice žádnou nemá, ale nepochybně by se mu hodila, kdyby šel na nějakou společenskou akci. Zašla jsem tedy do obchodu, který je převážně pánský a šla k místu, kde bylo spoustu kravat. Rozhodovala jsem se, jakou mu vezmu a nejvíce mě upoutala černá kravata s bílými puntíky. Tu jsem rozhodně musela koupit. Pochybuji, že to Andrew bude nosit, ale aspoň to bude mít na památku. Když jsem dokoupila vše, co jsem potřebovala, šla jsem domů, kde jsem si svlékla bundu a šla do pokoje, kde jsem dárek pro Andrewa dala do skříně. Pak jsem si vzala do ruky knihu, kterou jsem měla půjčenou z knihovny, lehla si na postel a četla si.
***
Další den jsem nemusela jít do školy, protože máme prázdniny. Andrew za mnou přišel hned v 9 ráno a rozhodli jsme se, že společně strávíme den. Chvilku jsme se tak bavili, jako co třeba budeme dělat o prázdninách apod.
„Já asi budu doma, pokud rodiče semnou nebudou chtít někam jet. A co ty?" pousmála jsem se.
„U mě asi to samé. "
„Jé a co kdyby jsi u nás přespal? Nebo bychom mohli někam vyrazit společně s našima a-" nedořekla jsem to, protože mi Andrew skočil do řeči.
„To by šlo, ale ještě uvidíme. " řekl.
„Máš teď vlastně nějakou holku Andrew?" šťouchla jsem ho do ramene.
„No.." podrbal se na zátylku. „Vlastně ani ne. Všechno jsou to... krátké vztahy. "
„Chápu. " zasmála jsem se. „Ale stejně by sis měl někoho najít. Přece jen nemůžeš zůstat do konce života sám. "
„TO říká ta pravá, která nikdy v životě neměla kluka. " uchechtl se.
„Hej!" hodila jsem po něm polštář a tím jsem rozpoutala polštářovou bitku. Po chvilce jsme si vedle sebe lehli na postel a dívali se na strop. Pak jsem pootočila hlavu k Andrewovi. Prohlížela jsem si ho. Jeho vlasy byly mírně rozcuchané, ale i tak vypadal dokonale jako vždycky. Nedivím se, že ho holky tolik chtějí. Může si klidně vzít tepláky, vytahanou košili, rozcuchat si vlasy, ale i přes to bude vypadat dokonale.
„Co tak zíráš?" zasmál se.
„To já jen tak. " kývla jsem hlavou a posadila se. Rozhlédla jsem se po pokoji, abych našla velké nástěnné hodiny, které mi vysely na zdi. Ukazovaly přesně 12 hodin.
„Myslím, že bychom měli jít obědvat. " prohlásila jsem se a vstala.
„To bychom měli. " pousmál se a šel za mnou.
Konečně je tu další část Love me! Změnila jsem název, protože ten předešlý byl strašně dlouhý a tak :D Snad se vám část bude líbit ☺
YOU ARE READING
Love me! [CZ]
Romance„Láska a přátelství jsou jako dvě tkaničky. Přesto, že se snaží držet od sebe, tak si neustále kříží cestu a v mnoha případech se nakonec spojí. "