Chapter 1

25 4 1
                                    

*POV Alyssa*
Vandaag is het zo ver.. Het concert van Shawn Mendes!!! Helemaal in gedachten.. Helemaal vergeten dat ik in de les zit. "Iedereen zijn of haar huiswerk af?!" galmt de o zo vrolijke stem van mevrouw van Timmers. Urgh wat haat ik die vrouw. "Alyssa.. Jij?" vraagt ze. Ik kijk haar aan. "Nee Mevrouw" zeg ik. Ze kijkt me dodelijk aan en loopt weer weg. De rest van de les verloopt als gewoonlijk. Saai! *TRING!* ik schrik op uit mijn gedachte, staat op en gaat snel naar mijn kluisje. "Vrijheid!" Schreeuw ik door de gangen. Ik word rood als ik me realiseer dat iedereen me aankijkt. Ik hoor iemand lachen en kijkt om. Ashley. "Meissie!! Zin in het concert?!" Zeg ik enthousiast. "ja natuurlijk" Zegt ze droog waardoor ik grinnik. Ashley en ik lopen naar de fietsenstalling. We pakken onze fietsen en we fietsen naar Ashleys huis om ons daar klaar te maken. Ondertussen zet ik Mercy op van Shawn Mendes. Ik zing het refrein stukje mee.

I'm saying babey please have Mercy on me.. Take it easy on my heart. Even don't you mean to hurt me. You keep tearing me apart. But you please have.. Mercy.. Mercy.. On my heart. But you please have Mercy.

Ik lach na dat stukje en veeg mijn tranen weg. Ja dat stukje maakt me gewoon emotioneel

okey?!

-----——
Okey dit was deel 1. Kapot saai. Maar alvast een voorproefje voor de komende 2 delen

"Je bent echt prachtig.."
"Well.. Dankje"
"Geen probleem schat"
Bla bla bla
"Urgh ik haat jou! Hoe kun je dit doen?!"

Everything was a lie.. |SM en JS fanfictie|Where stories live. Discover now