*POV Alyssa*
Na een dik half uur gefietst te hebben komen we aan bij Ashley's huis. We springen van onze fiets, zetten onze fietsen in haar garage en we lopen naar de deur. "Kom binnen meisjes" zegt Ashley haar moeder Lisanne doe schijnbaar de deur al open had gedaan. "Hallo Mevrouw Klaassen" zeg ik beleefd. "Ach noem me Lis of Lisanne meisje" zegt Lisanne. Ik knik en glimlach vriendelijk naar haar. "Gaan we naar boven?" Vraagt Ashley. Ik knik en we lopen naar boven."I know i can treat you better, than he can. And any girl Like you deserves a gentleman" galmt door de speakers. Ik kijk op de klok. 17.00 het concert begint om 19.30 dus nog 2.30 uur. "Hier pak aan Alyssa" zegt Ashley die vervolgens make up en een setje kleding aan mij geeft. Huh wat.. Volgensmij kan ze gedachten lezen want meteen zegt ze;" aandoen." Ik trek mijn oude kleren uit en trek het setje aan. Het setje bestaat uit en high waist skinny met gaten en een Crop top waar op staat #MendesArmy. Ik lach zachtjes en gaat naar de badkamer. Ik doe eerst concealer, daarna foundation en begint dan mijn ogen te doen. Ik maak smokey eyes met 2 perfecte wings al zeg ik het zelf. Als Ashley klaar is gaan we naar onder. "Jullie zijn echt prachtig dames!" Zegt Lisanne met tranen in haar ogen. Ik voel dat ik bloos. Ik bedank Lisanne dat ik me hier mocht klaarmaken en daarna beginnen Ashley en ik te lopen. We lopen naar het metrostation. Waar als we op de goeie plek uitstappen een geweldige avond kan beginnen..
Prayin' that i don't forget.. Where i belong. And every time i asked myself; am i turning into someone else? Prayin' that i don't forget.
Dat was het dan.. Het laatste liedje dus ook het einde van de avond. Ik veeg mijn tranen weg. Ashley en ik wurmen zich naar voor stiekem en zwaaien naar Shawn. Wonderbaarlijk merkt hij ons op en geeft mij een knipoog.
*smelt*
*POV Ashley*
OMFG Shawn Mendes knipoogde naar me. "Zag je dat?! Shawn knipoogde naar mij!" Roept Alyssa blij. "Uhm nee naar mij" zeg ik. "Hij keek toch echt wel in mijn ogen" zegt ze bot. Ik schrik. Zo heeft Ze nog nooit gedaan tegen me. Ik houd er maar over op dan..Ookal knipoogde hij naar MIJ
*POV Alyssa*
Urgh wat denkt zij?! "Ik haat je! Ik hoef je nooit meer te zien!" Roept Ashley ineens naar mij. Ik haal mijn schouders op en loop het concert gebouw uit. Net als we het terrein af willen lopen pakt een bewaker me vast. "Meekomen" zegt is toonloos. Ik weet niet wtf er gebeurd dus ik stribbel tegen. Na 5 minuten te hebben tegengestribbeld ben ik kapot en loopt gewoon mee. "Naar binnen" zegt de man weer toonloos als we voor een deur staan. Ik gehoorzaam maar en duw de deur open. De man duwt me naar binnen en wat ik daar aantrof..---------------------------
😏😏 leuk he?! Nee kapot saai whaha.
YOU ARE READING
Everything was a lie.. |SM en JS fanfictie|
FanfictionAshley - 15 jaar, rustig, verlegen, grote fan van Lil Kleine en Magcon Alyssa - 16 jaar, druk, bitchy, ook grote fan van Lil kleine en Shawn Mendes Phoebe - 14 jaar, rustig, normaal, hater van Shawn Mendes "Alyssa en Ashley. Bffs.. Ze gaan samen naa...