4

281 25 21
                                    

izaya gölgeye teşekkür edip telefonu kapattı bu sırada kapının önünde celty de shizuoyu alıp dışarıya çıkartmıştı ve üçü de hala birbirine bakıyordu 

sh:izayanın gölgeyi tanıdığını biliyordum ama hayatını kurtaracak kadar yakın olduğunu bilmiyordum

s:ne pire gölgenin kim olduğunu biliyormu 

c:evet 

s:çıh bilmese şaşardım zaten geçen shinrainin olayında çok şüpheli davranıyordu

sh:benim olayımdamı ne alaka sakın 

c:yoksa gölgeyi izayamı yolladı

sh:bilmiyorum hastanede tuhaf davranıyordu bende ne karıştırdığını anlamak için takip ettim telefonda birinden yardım istedi sonrada kapattı zaten 

shinrai: :) 

..............................................................................................................................................................

ogün shizuo daha fazla uğraşmayarak evine gitti izayada kısa bir süre sonra işinin başına dönebildi aradan üç ay daha geçti zaman hızla akıyordu ve gölge boş durmuyordu öyleki şehirdeki suçlular suç işlemeye korkar olmuştu çünkü gölgeye yakalanmaktan korkuyorlardı izaya dahi durulmuştu ancak yinede işlerine devam ediyordu şehir artık daha rahattı buna rağmen izayayla shizuo hala atışmaya devam ediyorlardı izaya shizuoyu kızdırıyor shizuo da eline ne geçerse ona fırlatıyordu sonunda aradan bir sene geçti ve bir süre sonra tüm şehri şok eden bir haber yayıldı orihara izaya ÖLMÜŞTÜ bir gün bunun olacağını herkez biliyordu ancak yinede şehirde şok etkisi yaratmıştı kimin veya neden öldürdüğü belli değildi izaya sessiz sakin ve kim sesiz bir şekilde gömüldü tek bir kişi bile onu görmeye gelmedi kendi ailesi bile onu ziyaret etmemişti izaya tüm hayatında olduğu gibi yine yalnızdı bir kaç ay sonra ise gölge işini bıraktı insanlar önce buna inanamadılar ancak gölge gerçekten yok olmuştu çünkü suç oranı hızla artarken gölgeden hiçbir iz yoktu kimse neden birden gittiğini bilmese bile shinrai celty ve shizuo nun şüpheleri vardı belkide gölge izaya öldüğü için gitmiş olabilirdi....



GÖLGEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin