'' 7''

284 20 15
                                    

GÖLGE ve İZAYA

İzaya gerçekten de shizuoya aşıktı onu ilk gördüğünde aşık olmuştu ama onunla konuşmak istediğinde hüsrana uğramıştı çünkü shizuo ona kızıyordu ama izaya birtürlü shizuoyu unutamadı ve ona sataşmaya devam etti yıllar böyle geçti ve okuldan sonra izayashizuodanuzak durmakistesede onun peşinden ikebukuro ya taşındı tabi hala shizuoya sataşmaya devam ediyordu bir gün gölge adında biriyle karşılaştı birilerinden kaçar gibi bir hali vardı ve yaralıydı neredeyse ölmek üzereydi izayayı gördüğünde kim olduğunu bilmeden ondan yardım istedi ve izayada ona yardım etmeye karar verdi onu alıp doktora götürdü bu adamın kim olduğunu merak etmişti kim olduğunu öğrenmek amaçlı küçük bir araştırma yaptı ama adamın hakkkında hiçbirşey bulamadı bu yüzden onu kovalayan adamları araştırdı adamların yakın zamanda yıkılmış bir suç örgütü üyeleri olduğunu anladı ve araştırmaya devam ettikçe daha bir çok şey buldu görünüşe bakılırsa bu adam suçluları hedef alan eski bir askerdi kayıtlara göre savaş sırasın da ölmüş olması gerekiyordu ancak bir şekilde hayatta kalıp kendini gizlemişti izaya daha fazla şey öğrene bilmek için adamın uyanmasını bekledi çünkü bu adam onda bir merak uyandırmıştı adam kendine geldiğinde onunla konuştu gölge lakaplı bu adam gerçektende eski bir askerdi geçmişte zorda olsa hayatta kalmayı başarmış kendine gelip geri döndüğünde herkesin onun öldüğünü düşündüğünü öğrenmişti ve oda ölü olarak kalmaya karar vermişti ancak o hala bir askerdi onca savaşta defalarca ölümle karşı karşıya gelmiş ve adrenaline alışmıştı bunun sonucu olarak suçlulara savaş açmaya karar vermişti başarılıda olmuştu taki izayayla karşılaştığı geceye kadar ağır yaralanmıştı ve kaçacak yeri yoktu bu yüzden gördüğü ilk kişiden yardım istemişti bu günden sonra ise gölge ve izaya arkadaş oldu ve beraber çalışmaya başladılar ilk başta gölge herşeyi halletmesine rağmen gölgenin yaralı olduğu zamanlar izaya onun yerine gölge olarak ortaya çıkıyordu bir süre sonra ise gölge tamamen izaya olmaya başladı asker ise ona gerekli olan herşeyi arka plandan hallediyordu dikkat çekmemek amaçlı izaya hala muhbir kimliğini koruyordu shinrai yaralandığı zaman hastane çıkışı konuştuğu kişi askerdi ondan adamların yerini bulmasını istemişti daha sonrada adamları yakalayıp polise vermişti yaralandığında onu shinrainin kapısına bırakandan da askerdi izaya gölge olduktan sonra özellikle shizuo ve shinaiyi hedef alanların peşine düşmeye başladı çoğu kişi shizuoyu ele geçirmek istiyordu shinrai ise suçluları tedavi ettiği için bazı kesimleri kendine düşman ediyordu bu ikili tam şehri düzene sokmaya başlamışlardıki izaya hayatını kaybetti izaya düşmanları tarafından öldürülünce gölge onun yaptığı gibi suçluları yakalamaya çılıştı ama tüm şehre tek başına yetişmesi imkansızdı bu yüzden yapabildiği kadar çalıştı ama sonunda oda gölge olmaktan vazgeçti .

.......................................................................................................................................................

İZAYA

izaya öldükten bir süre sonra bembeyaz bir odada gözlerini açtı ve yavaşça ayağa kalktı bu sırada ona yaklaşmakta olan renkli ışığı fark etti ışık izayanın tam karşısında durdu ve etrafta bir ses yankılanmaya başladı

t:hoşgeldin

i:sendekimsin

t:ben yaratıcıyım tabi bana tanrıda diyebilirsin

i:tanrımı

t:evet gerçi sen bana inanmıyordun öyle değilmi

GÖLGEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin