Proč je absurdní poucet si peníze ? Proč je absurdní mít lepší život? Proč je absurdní poucet si čtvrt milionu od mafie? No abych to zkrátil ... jdou po me. A ja ty prachy nemám. Jinak řečeno sem pěkně v prdeli . Zbývá mi posledních pár tisíc . No. Jdu nastartovat auto a vypadnu z tohohle hnusnyho krysami prolezlyho města. Praskac na každý ulici. Možná se přidám k mafii z Gotham city . Jo. To zní jako dobrej nápad. Nemám nic jinýho co bych dělal. Nastartoval sem motor svýho osunteliho ferari . Zapnul rádio. Zrovna hráli Presliho . Stará dobrá klasika. Byt sem za sebou nechal zamcenej , stejně se tam uz nikdy nevratim. Mafie je drsnej spolek , jednou tam jsi a uz se z ni nikdy nedostanes. Doufám ze me Gotham přijme ... no vlastně by měl. Mám nějaký prachy informace o mafii z New Yorku . Taky umím dobře střílet a prat se s boxerem. A jeje. Za mnou je nějaký hnusný posrany černý auto . Začínám zrychlovat a zrychlovat a zrychlovat . Uz jedu 150 km za hodinu . Ještě ze don poslal tyhle zebracky. Je to Brat s Jonem McCreou. Zastavil sem u pole . Schválně. Ti dva vystoupili a začaly mlejt nějaký hovna o co se snažím nebo tak něco. " drž hubu Créo" vyslovil jsem se smíchem . Zapálil jsem si doutník . Créa na to : " jak ze se to vůbec menujes ty zkurvysinu ?"
"Ushi . A ty si az po uši v hovnech příteli " . Odvetil jsem s opovrzenim. Zvedl svou ruku proti nim . Koukali docela překvapeně co to dělám. Klasickej trik s koltem v rukávu... .. Beng . Beng. A spusta krve . Popel z doutniku mi spadl na zem . Na 30 tříletého negra docela dobrej výsledek. Vzal sem z jejich auta nějaký zbraně. Válel se tam i spisek o likvidaci dona z Gotamu . Myslím ze me don přivítá s komplimentem na jazyce . Jedu dál.