Vaše priče mogu biti reklamirane na dva načina:
I. način je da vas reklamiram u ovoj mojoj knjizi, tj da stavim opis vaše priče, cover i sve po dogovoru kao jedan nastavak ove moje knjige.
Ako želite ovakvu vrstu reklame, javite se u komentar ili u poruke.
Sve što treba da uradite jeste da moj profil zapratite, znači "Follow" , da stavite moju priču na vašu listu sa čitanje, znači "Add to Library" i OBAVEZNO "VOTE" na svaki nastavak u ovoj knjizi (imate samo dva)II. Način da vas reklamiram, jeste da stavim na kraju jedne priče (koja ima 1,44k) ime vašeg profila, ime vaše priče ili bilo šta zavisi po dogovoru sa vama .
Za tu vrstu reklame morate:1.Follow profil " pricce "
2. Pogledati i ostaviti vote na dva (POSLEDNJA DVA NASTAVKA-ZNAČI NE PRVA DVA, NEGO ZADNJA DVA) nastavka priče Fallin to deep i ostaviti vote na POSLEDNJIH 10 nastavaka priče "Sorrow&Grief"Obe priče (Fallin to deep i Sorrow&Grief su na profilu " pricce " )
Obavezan FOLLOW na moj profil " reklamiranjeprica "
I na profil moje drage " pricce "Sve se prvo proverava a tek onda ide reklama.
PS. Učestvujte u GW ( prethodni deo ove knjige )
Ova ista knjiga će biti objavljena i na profilu pricce , svejedno je kod koga učestvujete, uslovi/uveti su isti i pobednik je samo jedan.
BITNO JE DA OSTAVITE VOTE NA OBE KNJIGE I DA SE JAVITE U PORUKE MENI JER SAM JA ORGANIZATOR. ❤