Katherine Alice Mikelson. O fata simpla, cu o familie normala. Ma rog... cat se poate de normala pentru niste vrăjitori... Dap, Katherine trăia intr-o familie de vrăjitori: parintii ei erau vrăjitori, bunici ei erau vrăjitori, străbunicii ei erau vrăjitori si lista mai poate continua muuuult si bine.
Intr-o frumoasa dimineata de Iulie, Katherine se trezi cu zâmbetul pe buze. Se ridica din pat, se uita putin la calendarul de pe perete si bifa data de 25 Iulie: ziua ei de naștere. Era una dintre cele mai frumoase zi din an! (dupa părea ei, bineînțeles.)
Se îmbracă repede, își aranja putin parul, cobori scările binecunoscute in fuga, si ajunsese jos, in sufragerie, unde o așteptau parintii ei.
-La multi aaaani!!! ii spuseră ei si o îmbrățișara strâns.
-Mulțumesc mult! le răspunse ea. Azi fac 11 ani! Imi voi primi si eu scrisoarea de la Hogwarts, Scoala de Magie, Farmece si Vrajitorii!
-Asa ar trebui, Draga mea, ii spuse mama ei, dar nu iti face speranțe extrem de mari, McGonagall are o mulțime de probleme pe cap, nu e sigur ca va veni azi.
-Dar va veni, nu? Adica...
-Stai liniștita, bineînțeles ca va veni! ii spuse tatăl sau.
-Neata! se auzi o voce de pe hol. La multi ani, Katherine! striga Hailey, mezina familiei.
-Mulțumesc, surioara mea draga! răspunse aceasta, îmbrățișându-si sora.
-Hailey, Rebekah inca doarme? o întreba mama pe fetița cea mica.
-Da! Ea mereu doarme mult, nu te-ai obișnuit?
-Hei! Nu-i adevarat! se auzi o voce adormita de la capătul scărilor.
-Ba da e, Rebekah, spuse Katherine chicotind.
Dupa ce cobori scările, Rebekah o îmbrățișă pe Katherine si spuse:
-La multi ani!
Dar aceasta nu apuca bine sa ii răspunda, ca un ghemotoc de pene se izbi de geam! Speriați, toti 5 s-au dus sa vadă ce s-a întâmplat, si cand sa privească pe geam, văzura o bufniță maro.
-Mi-a sosit scrisoareaaaaaaaa! urla Katherin cat de tare putu.
-Mai încet, fericito, ca trezești toti vecini! spuse Rebekah râzând.
-Ți-am zis ca va veni! replica tatăl fetelor in timp ce deschidea geamul ca bufniță sa poată intra. Alison, mama fetelor, lua scrisorile in mâna si spuse:
-Asta e pentru tine, Rebekah, zise ea in timp ce i-o dădea fetei, iar asta e pentru tine, Katherine! spuse mama si ii dădu scrisoare.
Katherine o deschise entuziasmata, in timp ce Hailey o privea cu sclipiri in ochi. Dupa ce citi scrisoare in gand, spuse:
-Uh! Câte cărți imi trebuie!
-Asa e, dar le vei lua pe cele care au fost la Rebekah acum doi ani, nu sunt stricate si nu are rost sa cumpărăm unele noi, spuse mama acesteia.
-Ok! Rebekah, sper ca ai avut grija de manuale...incepe Katherine sa spuna amenintator.
-Bineînțeles ca a avut! Dar acum, haideți sa mâncam, iar apoi vom mergem pe Aleea Diagon sa va luam lucrurile necesare pentru scoala si sa iti luam un cadou, Katherine!
-La masaaaaaaa! spuse Hailey, iar cei 5 au mers in Bucătărie sa ia masa._______________________
Heeey! M-am gândit sa scriu si eu o carte cu lumea magica a lui Harry Potter (asa cum ati observat deja...) si sper sa va placa...
Byeeee! ❤️
CITEȘTI
Here I am, Hogwarts! ~1~
FanfictionKatherine Alice Mikelson e o fata normala. Pardon... o vrajitoare normala, care in primul ei an la Hogwarts, trece printr-o gramada de aventuri împreuna cu prietenii ei. *lipsa de idei* Sper sa va placa si sa citiți cartea! Byeee! 💖