Dupa ce au mancat, familia Mikelson au mers cu totii cu masina pana la "Ceaunul Crapat". Au intrat in bar, iar barmanul il saluta pe tatal fetelor:
-Buna, Daniel! Ce te aduce pe aici?
-Buna, Kevin! Mergem pe Aleea Diagon sa isi ia fetele ce le trebuie Pentru scoala, raspunse acesta.
-Asa deci... Haide, mergeti in spate! raspunse barmanul, iar cei 5 au mers undeva in spatele barului, pana au dat de un zid din caramida. Acolo, mama lor batu cu bagheta intr-o caramida iar restul zidului se dadu la o parte, lasand la vedere o straduta plina cu magazine vrajitoresti.
-Bine ati venit pe Aleea Diagon!spuse mama fetelor cu entuziasm. in primul rand, Katherine, tu ai nevoie de o bagheta. Iar cele mai bune baghete se gasesc la Olivander. Hai sa mergem!
Familia Mikelson au mers pana la magazinul domnului Olivander. Dupa ce au intrat si l-au salutat pe Olivander, acesta merse pana in spate si apoi se reintoarse cu mai multe cutii lunguiete in mana. Ii dadu lui Katherine o bagheta iar ea o lua. Chiar dupa ce Katherine a luat bagheta in mana, toate foile de pe masa domnului Olivander se imprastiara prin incapere.
Dupa ce fata incerca mai multe baghete, in sfarsit gasi bagheta potrivita: lemn de sequoia, miez de pana de pheonix, 33 de centimetri, usor flexibila. Dupa ce plati bagheta, Katherine cu Hailey impreuna cu Daniel, tatal lor, au mers la o inghetata sa se racoreasca, in timp ce Rebekah cu mama ei au mers sa ia cartile necesare fetei pentru anul 3. Dupa jumatate de ora, Rebekah cu mama ei se intoarsera de la magazin, iar apoi Alison, mama fetelor, ii spuse lui Katherine:
-Haide putin cu mine! iar aceasta se ridica si pleca impreuna cu mama ei. Se oprisera in fata unui magazinut. Asteapta-ma aici! Vin imediat! adauga ea, iar apoi intra in magazin.
Peste cateva minute, mama lui Katherine iesi din magazin cu o colivie cu o bufnita in mana.
-La multi ani!!
-Multumesc! Multumesc! Multumeeeeesc! Ce draguta e!!!! Mersi mult, mami! Te iubesc enorm!striga Katherine entuziamata, in timp ce analiza mica fiinta din colivie: era o bufnita nu foarte mare, complet neagra care o fixa cu privirea.
Dupa ce a primit cadoul, cele doua s-au intors la restul familiei.
-Katherine are o bufnita!striga Hailey. Tati, Rebekah, uite! Uite! Katherine are o bufnita! Si eu vreaaaaaaau!
-Inca esti prea mica, Hailey! Dar poate vei primi si tu una cand vei mai creste...
-Bine... raspunse Hailey trista.
Dupa ce si-au mai cumparat ce le trebuia, cei 5 Mikelsoni au plecat acasa si chiar dupa ce au ajuns, s-au si culcat.
________________________
Uite ca a venit si capitolul doi! As vrea sa pun capitol nou cât mai repede, dar nu cred ca pot... Poate, repet poate voi pune capitol weekend-ul viitor, dacă nu, doar după data de 14 Decembrie, pentru ca atunci termin cu tezele si mno...
Sper sa va placa acest capitol!😘😘
CITEȘTI
Here I am, Hogwarts! ~1~
FanfictionKatherine Alice Mikelson e o fata normala. Pardon... o vrajitoare normala, care in primul ei an la Hogwarts, trece printr-o gramada de aventuri împreuna cu prietenii ei. *lipsa de idei* Sper sa va placa si sa citiți cartea! Byeee! 💖