Urmatoarea luna a trecut ca un vis pe langa Katherine, si, fara sa isi dea seama, veni si ziua de 31 august: ultima zi acasa! Fata statea in camera ei, citind si sorbind cu placere dintr-o cana cu ceai fierbinte. Astepta cu nerabdare ziua urmatoare, dar avea mii de emotii despre cum va fi totul.In acea seara nu se culcare târziu, pentru ca voia sa fie odihnita in prima ei zi la Hogwarts.
Dimineata, Kaherine se trezi devreme si merse in bucatarie, unde tatal ei isi bea cafeaua de dimineata.
-Neata, tati!
-Buna dimineata, scumpo! Ai emotii pentru prima ta zi la scoala?
-Eh...Nu foarte multe, dar nu mai am rabdare! zise ea entuziasmata, dupa care se aseza la masa si incepu sa manance.
Restul diminetii trecu foarte repede pentru Katherine si restul familiei, si veni in sfarsit ora 10:30. Cei 5 erau in masina in drum spre King's Cross, gara din Londra de unde trebuia sa ia trenul spre Hogwarts.
Dupa ce au ajuns in gara, au trecut prin zidul dintre peroanele 9 si 10, ajungand pe peronul 9 3/4, unde Expressul de Hogwarts astepta copiii de toate varstele care urmau sa mearga la renumita scoala de vrajitori si vrajitoare. Katherine aflase tot felu de lucuri despre Hogwarts, ba de la sora ei mai mare, ba din tot felul de carti despre scoala, pe care le citise peste vara,dar nu stia exact ce este adevarat si ce nu, asa ca era nerabdatoare sa ajunga. Dupa ce isi saluta parintii si sora mai mica, se urca in tren impreuna cu Rebekah,care chiar dupa ce au urcat s-a dus la prietenii ei, asa ca, Katherine isi gasi un compartiment gol si astepta ca trenul sa porneasca. Peste cateva minute, un suierat puternic se auzi, iar trenul se puse in miscare. Plictisindu-se, Katherine isi scoase cartea si incepu sa citeasca.
Un ciocanit o scoate din lumea minunata a lecturii si o face sa tresara. Merge si deschide usa compartimentului, unde acum stateau o fata roscata cu pistrui si un baiat saten.
-Putem sta aici? Nu mai este nici un compartiment liber... spun cei doi la unison.
-Sigur! raspunde aceasta, iar dupa se prezinta: Katherine Mikelson, anul 1!
-Eu sunt Rose Weasley, iar el e verisorul meu, Albus Potter, tot anul 1 , zise fata.
-Stai putin... Voi sunteti copii lui Harry, Ginny, Hermione si Ron?! zise Katherine uimita.
-Da, noi suntem, dar nu vrem sa creada lumea ca suntem nu-stiu-cine, asa ca daca vrei sa fii prietena cu noi, te rog sa nu fi doar pentru ca paintii nostri sunt celebri... spuse Albus vizibil iritat de faptul ca toti ii cred ceva vedete.
-Normal ca vreau sa fiu prietena voastra, si nu, nu pentru ca numele vostre sunt celebre! zise Katherine cu zambetul pe buze. Albus, tu ai un frate mai mare, nu?
-Da, James, dar el s-a dus la prietenii lui si ne-a lasat balta.
-Mda... asa si sora-mea... Fratii astia mai mari...
-Hey! zice Rose. Si eu sunt sora mai mare din familie!
-Tu esti o exceptie, Rose, zice Albus razand. James e in anul 2, e cu un an mai mare ca noi. Sora ta in ce an e? o intreaba Albus pe Katherine.
-Ea e in anul 3. Si mai am o sora care e cu un an mai mica decat mine,Hailey.
Cei trei mai povestira putin, pana se auzi o bataie in usa.
-Buna! As putea sta cu voi? Nu mai este nici un compartiment liber! zise baiatul.
-Sigur! Eu sunt Katherine Mikelson, iar ei sunt Rose Weasley si Albus Potter. Tu cine esti?
-Eu sunt...
________________________
Heey! Am revenit cu un nou capitol si sper sa va placa! M-am gandit ca de acum in colo sa scriu si din perspectiva personajelor (in special din cea a lui Katherine). Byeeeeee!
CITEȘTI
Here I am, Hogwarts! ~1~
FanfictionKatherine Alice Mikelson e o fata normala. Pardon... o vrajitoare normala, care in primul ei an la Hogwarts, trece printr-o gramada de aventuri împreuna cu prietenii ei. *lipsa de idei* Sper sa va placa si sa citiți cartea! Byeee! 💖