Hebbes de achste badge was binnen, Op weg naar het Kampioenschap....
Mijn hart ging steeds sneller het zweet liep over mijn lichaam. Dat een meisje zo erg op je kan inwerken. Ze lag onderhand niet alleen met haar hoof op mijn borst, ze lag ook al met haar been om heen en haar hand op mijn buik. Ik voelde spanning maar ook geluk, wat moest ik doen gewoon zo blijven liggen of haar van me afhalen. Wat gebeurd er in mijn hoofd, ik weet het niet... maar oh, ze is wakker. Ze zegt tegen me : Wat is er, waarom slaap je niet? Ik weet niet wat ik moet zeggen, maar voordat ik het weet heeft ze haar lippen al op die van mij gezet, waarom kust ze me? Waaraan heb ik dit te danken? Ze stopt. Ik wil van alles vragen, Waarom mij?, ben ik dit waard? Maar voordat ik ook maar iets kan zeggen zegt moon : Ik hou van je. Het enige wat ik kan uitbrengen is.... Ik hou ook van jou moon. We gingen weer liggen. Het was zeker 10 minuten stil, toen vroeg ze : waar ben je naar onderweg? Ik antwoord : Voordat ik jou tegen kwam was ik onderweg naar de professor, voor mijn starter. Maar nu weet ik niet of ik nog wel weg wil. Er viel een stilte, totdat ze zei : Je moet niet stoppen voor mij, de wereld is nog open en groot. Nog een keer viel er een stilte. Ik keek naar buiten, het was nog zo donker dat je de sterren nog goed kunt zien. Onderhand was Moon weer op mijn borst gaan liggen. Ik zeg : Ik blijf hier nog wel een dag en dan kunnen we onze problemen wel oplossen, ze knikt zachtjes ja en legt haar hoofd weer op mijn borst. Ze valt gelijk in slaap, mijn oogleden zijn ook zo zwaar maar ik wil wakker blijven en voor altijd in dit moment leven. Maar het word te zwaar, ik val we.....
Het was de volgende ochtend, ik hoorde geneurie, wat was dat? Ik keek naast me Moon lag er niet. Had ik dit dan gedroomd? Precies toen ik dat zei sprong Moon boven op me, Met haar benen in mijn buik ,OEF! Ze sprong gelijk op, en verontschuldigt zich. Ik lach maar gewoon, ze liet zich knuffelen op mij vallen. Zo liggen we op de grond, haar armen om mij heen gewikkeld. Ik dacht dat ze weer in slaap was gevallen totdat ze op sprong en zei : Ik heb al ontbijt gemaakt. Ze liep terug naar de keuken, nu viel me pas op wat ze aan had. Het was een te groot T-shirt en een joggingbroek. Ze zag er schattig uit. Ik trok maar snel een shirt aan. Terwijl ik naar de tafel liep, viel ik. Toen ik een faceplant met de grond had gedaan zag ik dat eevee daar lag te slapen. Moon kwam ongerust naar me toe rennen, en vroeg : Gaat het?. Ik kon niet antwoorden, door een lachbui die ik kreeg. Moon begon ook te lachen. Eenmaal aan tafel, zag ik voor me van alles lekkers, maar ik moest wachten tot dat Moon iets had gepakt. Dat was wel zo beleefd. ik zat daar te watertanden en te wachten, totdat moon zei : Wil je niks eten? Ik lachte en zei dat ik alles wel wou, ze lachte. Ik lachte terug. Zo begonnen we met eten.
Na het eten wou moon gaan wandelen in het bos, Dus dat gingen we doen samen met haar clefairy en mijn eevee. We waren diep in het bos, toen ze met de vraag kwam : wat gaan we nu doen? Ga je straks weg? Ze keek me met tranen in aar ogen aan. Ik kon niks zeggen, bang om de waarheid te vertellen dus ik gaf haar en kus, terwijl de kus ging ze volledig op mij leunen. We vielen om, ze ging naast me liggen, Nou ja naast me? Met haar hoofd weer op mijn borst, ze hield mijn hand vast en haar benen om die van mij heen. Opeens kwam ze met een idee : Wat als ik nou met je mee reis, dan zie ik ook nog wat van de wereld en na onze reis kunnen we hier weer terug komen. Wat vind je ervan? Ik wist niet hoe ik moest antwoord ik wou in tranen van blijdschap uitbreken, maar dat kon ik niet! Ik ben een steen! dus ik drukte haar maar nog harder tegen me aan. We hebben zeker drie uur in dat grasveld gelegen en gepraat, ik weet nu dat ze ook 15 is, dat ze een Pokecontestor wil worden en dat we allebei zielsveel van pokemon houden. Toen we eenmaal opgestaan waren, keken we om ons heen, maar geen eevee en clefairy. Dus gingen we roepen, we liepen richting een smal pad waar we pootjes zagen. We volgde het spoor, maar geen spoor van eevee ;). We liepen door, ik keek naar Moon ik zag een traan lopen over haar wang, ik sloeg mijn arm om haar heen. ze keek naar mij, ik glimlachte terug. Daarna zagen we iets roze in de verte. We renden er heen en ja daar lagen clefairy en eevee tegen elkaar aan. We lachte en pakte hun op en liepen naar huis. Toen we bij haar thuis aankwamen was het al donker. We hadden eevee en clefairy weggelegd, en gingen we onze spullen pakken. Ik had niet veel en was al snel klaar. Moon duurde wel lang, ik lag onderhand al in bed. Ze kwam naast me liggen, haar hoofd weer op mijn borst. Zij gaf me nog een kus op mijn wang. Toen viel ik in sla.........
Toen stond ik daar, voor de deur, samen met haar. Ze stak haar hand uit ik pakte hem vast. We liepen hand in hand naar binnen, we hadden al gelijk mensen die naar on staren, door dat "ding" op mijn gezicht. We liepen naar de balie, Ik zei : Ik wil me graag inschrijven. Ze antwoorde : oke mag ik jou badges zien? Ik liet mijn doos met badges erin zien, Ja zei ze Het zijn ze alle acht. Welke pokemons zou je willen laten mee doen? Ik antwoord:.....
JE LEEST
Legend of Blue
FanfictionDit is een verhaal over een jonge van 15 jaar, normaal zou je, je starter op je 10de verjaardag krijgen maar door zijn slechte pokemon gevechten krijgt hij zijn starter later. Op zijn 15e verjaardag is hij er klaar voor. Dit is mijn pokeparty