Tanıtım

244 10 3
                                    


Poyraz Yaman; Yamanlar holdingin varisi,21yaşında. Ailesini 5yıl önce bir trafik kazasında kaybetti. Kuzeni Rüzgar ile aynı evde kalıyor. Gece hayatına düşkün ve çapkın biri. Kuzeni Rüzgar ile Fransadan bir ay önce döndü.

Çisel Kalkan; 12.sınıf öğrencisi. 19 yaşında çünkü bir sene hazırlık okudu. Babası Kalkanlar holdingin sahibi. En yakın arkadaşı Sena gibi tek çocuk. Bildiği diller; Fransızca, İngilizce, Arapça.

Rüzgar Yaman; Poyrazın kuzeni. Yamanlar holdingin yöneticilerinden ve o da en az Poyraz kadar çapkın. En büyük tutkusu köpekler. En yakın arkadaşı ve kuzeni olan Poyraz ile çok iyi anlaşıyorlar.Bildiği diller; İngilizce, Fransızca ve Rusça.

Sena Yıldırım; Çiselin en yakın arkadaşı. Çisel ile aynı okuldalar hatta aynı sınıftalar. Oda 19 yaşında çünkü hazırlık okudu. Ve kedi fanıdır. Ketçap ve sarman adında iki kedisi var.

Mira Kalkan; Rüzgarın kardeşi ve Poyrazında kuzenidir. O da 12.sınıfta fakat o 18 yaşında çünkü o hazırlık okumadı. Bu sene Fransadan yeni geldiği için burada yeni bir okula yazıldı ve bu okul Çisellerin okulu!!

Asya Saltık; Poyrazın sürtük kişisel asistanı. 22 yaşında.

Sahra Vardar; Çisellerin okuldan arkadaşı. 2 sene önce dubaiden geldiler. Babası iş adamı ve Sahra kapalı bir kız.

Holding OdunuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin