Autobuzul se opreste dupa ore bune de mers, iar asta inseamna un singur lucru. Coboram si intram pe o usa foarte mare. Hmm....Nu e chiar asa de rau la prima vedere.... Sunt 3 cladiri mari cu o curte foarte,foarte mare.
- Buna ziua! spune un om in jur de 30-40 ani
Nimeni nu spune nimic, iar acesta continua:- Sunt Mark Johnson si sunt directorul acestei scoli de corectie. O sa aveti un program destul de incarcat. Orele incep de la 8:00 si o sa aveti o pauza de o ora de la 12:00 la 13:00 pentru a manca si pentru a va relaxa putin pentru ce urmeaza. De la ora 13:00 pana la 16:00 o sa aveti alte ore de curs, iar de la 16:00 la 17:00 veti avea o ora de sport. Programul este de luni pana sambata, iar duminica este libera. Cladirea din dreapta mea este acoala,iar in cele 2 cladiri din stanga veti sta voi. In cladira albastra stau baietii, iar in cealalta fetele. In camera veti sta cate doi,dar va puteti alege colegul/colega de camera. Azi veti avea o zi libera pentru a va despacheta lucrurile si pentru a va acomoda cu locul. La ora 18:00 va trebui sa veniti in biroul meu pentru a va lua orarul si chita scolii. O zi buna va doresc!
O zi buna pe dracu!
Fiecare se duce spre cladirea lui, dar inainte sa intram suntem "salutate" de un grup de 3 baieti si 2 fete care se pare ca sunt aici de ceva timp.
-Improspatura noua! spune un tip inalt cu parul brunet, iar restul incep sa rada
- Ce fac fetele? spune uitandu-se spre mine ai Emma
- Cu siguranta nu stam sa vorbim cu toti afemeiatii. spune Emma cu o indiferenta,iar acesta zambeste ironic
- Ai grija cum vorbesti papusa!
- Ca daca nu ce? spun inainte ca Emma sa deschida gura
- Ai sa vezi! Esti cam intepata. Sa vedem daca o sa mai fii asa.
- Mai vedem noi. spun si intru in cladire.Am intrat intr-o camera unde erau restul fetelor, iar fiecare si-a ales colega de camera. Bineinteles ca voi sta cu Emma. Dupa un gardian ne-a inmanat cheia viitoarei noastre camere. Eu si prietena mea am urcat cu bagajele pana la etajul doi si am cauat camera cu numarul 16. Am deschis usa si ne-am uitat in camera. Era draguta.
- Nu a trecut nici macar o zi si deja urasc locul asta! spune Emma
- Si asa e doar inceputul. Avem 2 ani de stat aici. spun eu calma
- Uff
- Hai gata printesa! Hai sa mergem sa ne luam orarul si schita scolii si dupa terminam de aranjat aici.
- Binee. spune ea plictisita~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hei! Astea sunt primele 2 capitole din prima mea carte. Cum vi se pare pana acum? Imi pare rau pentru eventualele greseli,dar o sa le corectez in timp. Le multumesc mult celor care imi citesc cartea si citire placuta in continuare :*
CITEȘTI
Scoala de corectie ~forever together~
TeenfikceSara este o fata rebela care a ajuns la scoala de corectie .Acolo il gaseste pe Luke,un baiat brunet si inalt.Oare vor reusi sa ramana îmreuna pana la sfarsit,cu bune si cu rele?