Samotna

13 1 4
                                    

Cześć, mam na imię Jessica. Jestem zwykłą nastolatką... A może ja nie jestem zwykłą nastolatką?? Zapytanie czemu...? Eh.. to trudne. Zwykła nastolatka mam mnóstwo przyjaciół, z którymi miło spędza czas... Ale przede wszystkim ma chłopaka!!!! A ja nie mam i nigdy nie zdobędę. Jestem brzydka i okropna ze mnie kaleka. Wszędzie muszę się uderzyć, zrobić sobie krzywdę :/ A moje ubrania?? O nie nawet nie pytajcie!!! Codziennie chodzę w jakiś beznadziejnych szmatach!! Już nie mogę znieść dźwięku śmiechu moich ,,koleżanek''. A właściwie to znajomych osób z klasy...
*Popoludniu
           "W szkole "

Moje ksiazki sa w szawce a wiec musze po nie pujsc.
Otwieram  drzwiczki a tu nagle spada na mnie wiadro z zimna woda. Wszyscy na korytarzu zaczeli sie smiac .
Wybieglam z szkoly .
Bieglam do domu ...

            "W domu"

Otwieram  drzwi i weszlam do srodka .
-Curciu to ty ?- pyta mama
- Tak to ja - odpowiadam
- Przeciez teraz sa lekcje powinnas byc teraz w szkole. - mowi mama z zaniepokojeniem
- No i co z tego ? - odparlam
Weszlam po schodkach na gore w strone pokoju ,stanelam w progu .
- Jessica cos sie stalo ? - mowi zmartwionym glosem
- Tak !! Znowu smiali sie ze mnie w szkole...  Z reszta nie wazne !!! - krzyknelam i trzasnelam drzwiami od pokoju .
Rozplakalam sie...
Usiadlam na krzesle i przysunelam sie do biurka .
Nie myslac o niczym innym niz szkola wzielam do reki olowek i zaczelam rysowac..lzy zalewaly kartke.
Po kilku minutach skonczylam
Kartka byla cala mokra od lez

*Wieczorem
- Pójdę lepiej juz spac odpoczne od tego wszystkiego...
Polozylam sie w lozku i usnelam

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Sep 27, 2016 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

SamotnaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz