N°2

49 4 3
                                    


Благодаря много на прекрасната lideto739 за отговорите и отделеното време !

1: Как разбра, че имаш таланта да пишеш?

Ами, често казано въобще не съм разбирала дали мога да пиша или не.. Писането ми е за удоволствие.

2: Защо започна да споделяш произведенията си в Уатпад?

Ами незнам точно, просто реших да започна да качвам това което пиша.

3: Какво искаш да работиш?

Мм, за в бъдеще? Ами, сега уча архитектура, така че ако се получат нещата един архитект... ХД

4: Кой е любимият ти жанр в Уатпад?

Ами, то не е само един... Имам два любими жанра - фентъзи и романтичните.

5: Какъв вид литература предпочиташ да пишеш?

Ами, нямам любим точна вид... защото освен историите в Уатпад, пиша и стихове...

6: Познаваш ли някой от Уатпад?

Оо, да! Най-много ме радва първото ми запознанство с RideTheLighting.

7: Можеш ли да пишеш стихове?

Ами, пиша. Но дали са се получили...

8: Коя е любимата ти книга от Уатпад?

Боже, не е една!! Този въпрос е с повишена трудност.. Почти всички книги които съм чела са ме трябвало!

9: Какви други хобита имаш освен да пишеш?

Ами други хобита... нямам.

10: Какво ще кажеш на хората в Уатпад, които не могат да спрат да пушат клишета?

Нищо лошо нямам към тези хора. Щом са решили да пишат това, за тях явно не е клише. Ще кажа само, че щом писането на клишета им доставя удоволствие, да не се влияят от хейтъри...

А.Б.

Много хубаво се получи интервюто според мен! lideto739 ми даде прекрасни отговори! Много благодаря! Гласувайте и коментирайте! И ако и вие искате интервю ми пишете на лично!! Обичам ви ХОХО

Интервютаа... (СПРЯНА)Where stories live. Discover now