Благодаря много за това интервю на RideTheLighting !!! Получи се страхотно, но го качвам малко по-късно, за което съжалявам!
1: Често ли губиш музата си?
1. Често ли си губя музата? Ами за мен тя не се губи, а се получава, така че просто се радвам, ако дойде! 2: Какво правиш когато си тъжна?
2. Когато съм тъжна рева, докато не ми мине и после съм нов човек ;) :)
3: Какво те вдъхновява?
3. Вдъхновяват ме основно музиката и красивите гледки. Също така когато чуя нещо дълбокомислено може да ми щукне нещо и да го вкарам в историята си.
4: Занимаваш ли се със друго изкуство освен писането?
4. Свиря на китара, рисувам, гледам анимета и тренирам карате. Вярвам, че ако правя много неща няма да ми остава време на върша глупости и да стана отрепка ;) :)
5: Коя е най-интересната тема по-която си писала есе?
5. Не беше есе, а по - скоро съчинение, за перфектното място, на което бихме живели. Интересното беше да го сравня с това а другите ми съученици.
6: Защо пишеш в Уатпад?
6. Ами едни приятели видяха тефтера ми, на който пишех новел и мечтаех да го превърна в манга ( японски комикс, по които се създават аниметата )
7: Имаш ли любима група или певец?
7. Много... Metallica, Asking Alexandria ( на 11.03 идват в България ), BMTH, BVB, SS, SWS, PTV, FIR, Muse, HIM, Iron maden, AC / DC, White snake, Deep purple мога така до утре
8: Любим писател извън Уатпад?
8. Касандра Клеър. Реликвите на смъртните ( The mortal instruments ) и общата и' с Холи Блек поредица "Магистериум" доста ми приковаха вниманието. Рик Риърдън с поредиците за " Пърси Джаксън ", " Хрониките на Кейн " и " Магнус Чейс и боговете на Асгард " също ми е сред любимците.
9: Какъв стил книги предпочиташ?
9. Твърдо фентъзи. ако може да са като " Игра на тронове " по 800 страници и голям формат е идеално!
10: Какво би казала, на хората които хейтват без причина?
10. " Здравей хейтър. Тук пред мен си силен и много уверен, но зад маската на интернет животът вероятно те мачка. Мачка те, защото както се отнасяш с мен се отнасяш и с хората около теб. Аз ти прощавам, защото ще съм един от малкото хора, които няма да вдигнат скандал щом изразиш мнението си. Сега не съжаляваш ли, за това което направи? " Но пък съм получавала градивна критика която приемам с отворени обятия!
Отново да благодаря! Гласувайте и коментирайте под тази глава! Пишете ми на лично, ако и вие искате да ви направя интервю! <3
YOU ARE READING
Интервютаа... (СПРЯНА)
RandomАко някой иска да му направя интервю - тук е мястото :-)