proloog

15 0 0
                                    

Hoe heb ik het toch zo ver kunnen laten komen. Ik had het al moeten weten de eerste keer dat ik hem zag dat dit niet niet goed kon aflopen. Op de ene of de andere manier ben ik toch blij dat alles is gegaan hoe het is gegaan. En dit is hoe het allemaal begon.

Mijn naam is Elena Van Helsing. Ik ben een doodnormale tiener van 17. Mijn echte ouders heb ik nooit gekend. Maar ik hou heel veel van mijn adoptie ouders ze zijn echte schatten. Toch nog vraag ik me altijd af wie men echte ouders zijn want ze willen me niets vertellen over hen.

Alles begon op de eerste dag van de vakantie ik ben samen met mijn familie naar Amerika gegaan voor de hele zomertijd. We gingen naar Texas en daarna naar Californië. Ik keek er al zo lang naar uit. Dit was mijn droomreis. Het enige ding waar ik altijd al naar uitkeek naast mijn echte ouders vinden natuurlijk. Wist ik maar waar te beginnen...

Een ding wist ik zeker deze zomer zou ik mijn echte ouders vinden maakt niet uit hoe maar ik zou ze vinden. "Aandacht aandacht passagiers voor vlucht 17 naar Texas nu instappen." riep de stem door de luidsprekers.
Ik werd uit mijn gedachten gehaald door mijn kleine zusje dat irritant aan mijn arm aan het trekken was. "Komaan zusje we moeten gaan anders moeten we hier blijven." zei ze vol enthousiasme. "Jaja ik kom rustig." zei ik met een kleine sarcastische toets.

Ik pakte mijn zak op en liep naar de ingang van het vliegtuig. Hier gaan we dan dacht ik bij mezelf. Ik stapte het vliegtuig in en zocht mijn plaats. Ik zat gelukkig aan het raam. Ik nam rustig plaats en zette mijn hoofdtelefoon op. Ik sliep al toen er iets of iemand tegen mijn arm tikte. "Wil jij iets drinken?".

Ik zette mijn hoofdtelefoon af en zag de stewardess licht geïrriteerd naar mij kijken. "Een water alsjeblieft." zei ik een beetje verontschuldigent. Ik legde mijn hoofdtelefoon opzij en staarde wat uit het raam. "Hier is uw water mevrouw." zei de stewardess toen ze mij men flesje water gaf.

Natuurlijk wist ik nog niet dat met dit flesje water alles zou beginnen...

My Immortal Love Where stories live. Discover now