#78+79

1.1K 147 3
                                    

,,Hej ty! Hej ty barvoslepá!"

,,Nechte mě být!"

Annie obklopila skupina pěti kluků, poslední měsíc ji šikanovali. Ten největší z nich Eric. Ji surově kopl do nohy až spadla.

,,Nechte mě být! Podívejte jak prosí! Jsi malá a bezmocná! Jsi nicka! Nikdo ti už nepomůže!"
Řekl a zasmál se hlubokým temným hlasem, potom ji popadl za vlasy a surově ji za ně otočil k jeho obličeji.

,,Měl by si nám být vděčná že tě zbavíme trápení,"
Řekl a plivl jí do tváře, Annie vyhrkly slzy. Eric ji potom surově kopl do břicha. Annie ucítila v puse měďnatou chuť krve. Bolest v břichu byla nesnesitelná.
Potom se přidali jeho kamarádíčci, jeden ji kopl do zad, druhý ji popadl za vlasy a vrazil jí facku.
Annie plakala a vykašlávala krev.

Eric ji vzal ruku a dupl na ni.
Annie zaječela bolestí, cítila jak se jí lámou kosti.

,,Hej! Co to kurva děláte?"
Ten hlas jí přišel známý,

,,Do toho ti nic není, Shakespeare,"

Byl to William, Annie se svíjela bolestí, snad z každé části těla jí vystřelovala ostrá bolest.

,,To teda je vy hajzlové, je to moje kamarádka!"

,,Ooo... Tady se nám někdo zamiloval,"
Řekl slizkým hlasem Eric,

,,Hej kluci, pojďte mi helpnout,"
Zavolal Will, z poza rohu se vynořili jeho kamarádi, když uviděli Annie zděsili se.

,,Copak bojíš se být sám?"

,,Ne, ale někdo musí zaměstnat tu tvoji tupou partu, zatímco z tebe vymlátím duši,"
Eric svraštil obočí a vrhl se na Willa,
,,Chestere odnes Annie na ošetřovnu!"
Rozkázal a uštědřil Ericovi pěst do oka.Ten se mírně zapotácel ale Willovi to oplatil ránou do břicha.

Mezitím se Chester dostal k Annie, byla v bezvědomí a jenom sebou v záchvěvech bolesti cukala. Opatrně ji vzal do náručí a běžel s ní na ošetřovnu. Jeden kluk z Ericovy party se ho rozhodl pronásledovat, ale Chesterův kamarád ho srazil k zemi.
Chester probíhal chodbami školy a studenti jenom vyděšeně hleděli na bezmocnou Annie.

,,Potřebuje okamžitě pomoct!"
Řekl Chester hned co vpadl na ošetřovnu.

Over the Rainbow [CZ] ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat