Capitolul 4

1 0 0
                                    

"Tot eu?" Rade Brad.

"Nu ma face. Doar atat." Maraie Harry la el.

"Daca ai stii ce pierzi, Styles! Iti aluneca printre degete!" Gesticuleaza Brad.

Vedeam cum Harry respira din ce in ce mai greu si imediat mi-am dat seama. Trebuie sa plec de aici pentru ca nu mai vreau sa vad o alta scena.
Am alergat pe scari dand imediat de o multime de persoane care se simteau asa de bine..toti erau beti si nu le pasa de nimic. Incercam sa gasesc iesirea, dar parca nici nu exista asa ceva. Fiecare ma oprea din diferie motive, ori sa ma adaug in jocurile lor, ori sa ma intrebe unde e baia etc.
Nu stiam pe unde sa o mai iau ca sa gasesc o usa amarata ce ma conduce afara, iar fix in acel moment simt cum ma lipesc brusc de un corp dur si corpul meu este impins imediat in spate de unul singur. Am simtit cum ceva ma prinde din senin, dar eram asa ametita de lumea de langa mine, incat nici nu stiam ce se intampla.
Mi-am ridicat privirea spre baiatul brunet din fata mea care se uita la mine.

"Esti ok?" Ma intreaba. Este baiatul care statea langa Jess. Sigur el stie unde se afla ea.

"O caut pe Jess.."

"A plecat acum ceva timp. Vrei sa mergem la bucatarie? Nu e nimeni acolo.." imi sugereaza, iar eu doar il urmez.

Ma tot impingeam in toata lumea ca sa pot ajunge mai repede. Zayn era salutat de foarte multe persoane, insa el doar ii privea si trecea mai departe.
Odata ajunsi in bucatarie, m-am asezat pe scaun si am respirat, dupa ce am fost prinsa in multime. Zayn mi-a pus in fata un pahar cu apa, iar el tine in mana tot un pahar, dar cu bautura.
In timp ce beam apa imi tot treceau diferite ganduri, atat de multe incat nu puteam sa ma hotarasc la care sa ma gandesc primul. Uneori urasc sa fiu indecisa sau sa gandesc si sa analizez prea mult.
Mi-am scos telefonul si i-am dat mesaj lui Jess, dar ea nu mi-a raspuns. Era de asteptat.

"Ai facut o greseala ca ai venit la petrecerea asta si acum esti singura." Spune Zayn dupa minute intregi jenante de tacere.

"Stiu asta." Ii raspund.

El rade incet, iar eu ma uit incruntata la el, neîntelegand de ce face asta.

"Oh..tu chiar nu intelegi." Spune si da un shot.

"Ce ar trebui sa insemne asta, ma rog?"

"Doar nu mai veni pe aici. Atat." Se uita la ceas si apoi la mine.

M-am ridicat ca sa plec, dar imediat bratul lui m-a oprit.

"Doar nu crezi ca te voi lasa sa mergi prin multimea aia, nu?" Se uita la mine.

"Doar nu crezi ca te voi lasa sa ma opresti?" I-o intorc si scap din stransoarea lui, continundu-mi drumul.

Deja simteam cum ma sufoc intre atata lume, dar continuam sa merg.

***

Ma trezesc imediat cum aud telefonul sunand fara oprire. Tot ce mi se repeta in minte este scena de aseara in care eram la un pas de a fi...vi..violata.
Inghit in sec si incerc sa ma mobilizez pentru a ajunge la dus pentru ca ma simt murdara, sunt murdara.

Azi as prefera sa stau pur si simplu intinsa in pat si sa dorm sau sa ma uit la un film, dar trebuie sa fiu la magazin. Nu inteleg de ce tot timpul Jessica dispare, nu suport asta! Sunt chiar foarte nervoasa din cauza asta si nu cred ca am s-o iert asa usor, mai ales dupa faza de aseara.

Incerc sa ma adun, desi nu imi e asa usor, sunt ametita , iar in casa asta imensa nu gasesc un amarat de numar de taxi! Ah, aseara am ajuns in ultimul hal acasa. Pe langa faptul ca nu stiam unde sunt, m-am rugat de matusa mea vitrega sa nu ii spuna tatei ca am fost la o petrece cu oameni ca...aceia.
In fine, important este ca sunt aici, intreaga si pregatita sa imi intru in rutina.

***

It's You [H.S] Where stories live. Discover now