Uras,dar urasc din tot sufletul diminetile.Acel moment cand ai un vis foarte,foarte smecher legat de nu stiu crush,picica,mama,vacanta ,sotia puricelui tau,ce stiu eu....Asa,revenim,si iti suna acea alarma nenorocita.
INTREBAREA CARE DEFINESTE VIATA
1.Ma trezes si pregatesc pentru scoala(total plictisitor si fara sens)
2.Ma intorc la visele mele,lasand invatatul si chestiile gen scoala pe planul 2,gandindu-ma ca e mai ok sa lucrez la KFC ,decat sa devi pshiholog sau arhitect
Asa ca te bagi frumusel la loc sub patura,incercand cu toata forta ta sa continui visul.....Dar,miracol!NU MERGE!
Ma rog,te apuci de visat altceva,ceva ok,dar inta mama peste mine si spune
-Trezeste-te,intarzi la scoala!
In momentul ala e partea cand imi vine sa ii zic''mama,dar tu nu intarzi la orice treaba ai tu?cred ca cea de a ma scai iti merge prea bine,ca trebuie sa te lasi"'
Dar eu,ca o fetita cumintica ce sunt,ma dau jos din pat cu un chef ''nebun''de viata(moaca mea de''firar,trebuia sa fac voma falsa")si ma duc sa ma pregatesc.
ASA CA.DE CE NAIBA NU MA LASATI SA DORM SI SA IMI VAD DE VIATA ALATURI DE VISLE MELE PERFECTE???
I hate my life...
#vreausadorm#urascdiminetile#haisavisam#fatadevoma
M-am decis sa ma apuc de o carte.Imi place ideia,asa ca am zis,de ce nu?Nu uitati d voturi si sa imi dati un follw!Putem ajunge la 3 voturi la acest capitol?Primele 3 persoane ce voteaza si cometeaza,follow plus vot inapoi!
CITEȘTI
Me in every moment
AcakCum sunt majoritatea persoanelor(ADOLESCENTILOR) din zilele noastre.Ce simt, gandesc,traiesc si ce au nevoie