happily girl version

57 4 3
                                    

                                                                     harry gir:                                                                                                                                               You dont understand, you dont understand . wat you do to me wen you hold her hand. We were meant to be but its just a fade.Maybe it's so we had to walk away.

                                                                niall girl:                                                                                                                                       cuase we'er on fire , we r on fire. we'er on fire now.

                                                                zayn girl:                                                                                                                                          yeah. we'er on fire, we r on fire. we'er on fire now.

                                                                           ( 1,2,3 )

                                                                    everyone:                                                                                                                                         i dont care wat people say wen we'er together . u know i want u to be the one who holds me wen i sleep. i just want it to be u and i forever. I know u wanna leave so come on

                                                                       harry girl:                                                                                                                                                   baby be with me so happily 

                                                                      liam girl :                                                                                                                 it's 4am., and i know ur with heri wonder if she knows that ur not always meture ;) 

                                                                             louis girl:                                                                                                                     and if she feels my traces n ur hair..im srry luv but i dont really care.( sassy) 

                                                                           niall girl:                                                                                                                                          cuase we'er on fire,we r on fire. we'er on fire now. 

                                                                        zayn girl:                                                                                                                                         yeah, we'er on fire, we r on fire. we;er on fire now.

                                                      everyone:

                               i dont care what people say wen we'er together. u know i want u to be the one who holds me wen i sleep.i just want it to be you and i forever. i know u wanna keave so baby be with me happily.

                                                          liam girl:                                                                                                                                                                    so happily.

                                                                        harry girl:                                                                                                                                                               1,2,3,4

                                                                    everyone:                                                                                                                                                        oh,oh,oh, oh, oh, oh. we'er on fire (x3)                     i dont care what people say wen we'er together. u know i want to be the one who holds me wen i sleep. i just it to be u and i forever. i know u wanna leave so come on baby be with me so happily. i dont care what people say wen we'er together. u know i want u to be the one who holds me wen i sleep. i just want it to be u and i forever. i know u wanna leave, so come on

                                                           harry girl:                                                                                                                                                     baby be with me so happily.  

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

                            lots of girls sing along to 1D songs so i thought to turn them into girl version so u can sing it instead of only the guys .. but guys if ur bi then u can also sing it!! okay bye bye!!           

some one direction random version !Where stories live. Discover now