Partea 2

14 2 0
                                    

     Se dăduse stingerea de aproximativ o ora. Plâng si ma gandesc cum singurul meu prieten ma părăseste... 
     Închid ochii pentru a adormi si imi apare in minte cea mai amuzantă amintire a mea:
      Cand eram mai mica il întrebam ce e cu tatuajele de pe corpul lui.
     -Tati!
     -Da, prințesa mea!
     -De ce ai desene pe tine?
     -Off... Si Theo, iesi din tocul usii.l, spune el in ras.
     -Tati le are de cand era el pe la 17 ani.
     Ne asezam pe canapeaua din sufragerie eu stand in brate lui tati.
     -Si ce inseamna..?spune Theo sfios.
     -Il reprezinta pe tati, spune in timp ce crează o flacără doar printr-o simpla miscare a degetelor.
     -Nu imi mai expune copii pericolelor, draga! Ei nu au puterile tale,spune mama apărând in tocul usii cu un cos cu rufe proaspăt spălate.   

     -Ba eu am! spun laudandu-ma in fata lor.
     Incerc sa produc o flama in timp ce tata imi explica cum arătând pe flacara lui. Tot ce reusesc insa este sa imi infierband palma stanga.
     -Bravo!tata imi atinge palma. Pentru 6 ani e foarte bine dar inca trebuie sa lucrezi la schimbarea ochiilor, tata abordează subiectul râzând.
     Nu imi daduseam seama ca ochii mei deveniseră rosii cu modelul lor obisnuit de flăcări întipărite pe retina din cauza entuziasmului provocat de complimentul tatei.
     Theo privea cu o oarecare supărare si pentru al inveseli tata ii preface parul lui ciocolatiu intr-o mica flama controlata. Incerca sa il faca sa se simtă special...
     -Tata! Uite! Si eu am puteri! Chiar mai mari ca ale Taliei, erau uimit si nu stia cui sa se mai laude.
      -Pai normal, Theo! Tu esti mai mare si mai puternic.
     Tata il ridica si il duce in carca prin casa in timp ce mama se uita mandra la noi.
     -Te iubesc, mama! Imi pare rau ca am puteri. Stiu ca tu ai vrea sa fim o familie normala...
     -Oh...  Iubito...  Nu ma supar ca ai puteri sunt mandra pentru asta, vreau doar sa nu va raniti.
     Cu siguranta eu semăn cu tata si Theo cu mama, atat la infatisare cat si la fire si in cazul meu, la puteri.
     Tata vine si imi spune ca trebuie sa ma pun la culcare si fix atunci...
     

Flame-(S.S. fanfiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum