Sen

46 4 0
                                    

Jsem ve škole a navzájem se na sebe neustále díváme. Na obědě si sedne vedle mě a v jednu chvíli mě chytne za krk a políbí mě. Jess se pro sebe usmála a pak mi nenápadně ukázala palec nahoru. Byl to skvělý pocit. Po chvíli obědvání cítím jeho ruku na svém stehně která projíždí pomalu pod mou sukni. Strknu do děj a řeknu mu ať toho nechá a on se šibalským úsměvem dá ruku pryč.

  Pak vidím jak mi do tašky zasouvá kus papíru. Když jsem pak autobusem na cestě domů rozevřu ho a čtu: Ahoj Liso, nenechala si mě na obědě udělat mou práci, ale já ji dodělám. Je pátek řekni rodičům že jdeš spát k Jessice. Dnes v sedm se sejdeme před školou. Řekl jsem rodičům že jedu s Jamesem na naší chatu. Užijeme si to přijď
                        Tvůj Vadim...

Mám přijít? Tak jo. Přijdu tedy domů a řeknu mamce že jdu tedy spát k Jess. Souhlasí a já si jdu balit. Beru nejhezčí věci co mám a krásné krajkové spodní prádlo a do spodu tašky jsem si sbalila kondomy. Jdu znovu na autobus a jedu ke škole. Čeká tam Vadim. ,,Díky že jsi přišla, jedem?" Řekne a obejme mě. Jo jedem. Nasedneme na jeho skútr a jedeme. Cesta nebyla zase tak dlouhá a vystoupili jsme u chaty.

   Jdeme dovnitř a oba víme co se bude dít. Trochu vybalíme věci a protože už bylo celkem pozdě přesunuli jsme se do ložnice. Rukou mě přitlačil ke zdi a začal mě líbat. Zastavila jsem ho a řekla mu že se jdu převléknout do svého prádla.

   Po chvíli se vrátím a on leží v Calvin Clein(ách) na posteli a směje se na mě. ,,Tak pojď!" řekne Vadim. Šla jsem k němu. Začal mě vášnivě, ale něžně líbat. Pomalu mě začal slékat. Nejprve mi rozepnul podprsenku a pomalu ji sundal. Potom mě chvíli líbal a polibkama šel dolů a začal mi stahovat kalhotky.........

  

Co to? Najednou se vzbudím a je mi jasné že to byl jen sen. Sen. Zdálo se mi to. Nic nebylo. Vstanu z postele a jdu se raději připravovat do školy. (Opravdu krásný sen, jen škoda že jsem se probudila tak brzy.😟😉)

With youKde žijí příběhy. Začni objevovat