Pt. 5 "kommer du<3?"

41 0 0
                                    

(Går selv på holdet, så udstiller ikke nogle, eller hvad det hedder, Ahha)
Det er ca. En uge siden at vi var sammen med Pelle og Lau.
Og jeg er blevet gode venner med min mor igen.
Idag er det mandag, og vi har geografi, men vi skal bare se en film, så jeg sidder bare med min mobil (typisk)
Timerne går hurtigt, og jeg er på vej hjem.
Idag skal jeg til cheerleading, efter et stykke tid, så jeg har ikke set de andre i lidt lang tid.

Jeg sidder i bussen, og tjekker de sociale beskeder.
Pludselig får jeg en besked fra Pelle. Ja vi har skrevet lidt sammen siden vi var sammen.
"Vi holder jo snart koncert i Skanderborg, altså smukfest. Kommer du der?<3" skriver han.
"Ja selfølgelig!<3" skriver jeg så.
"Fedt! Husk clara ik?<3" skriver han. Jeg griner lidt af den besked.
"Det skal jeg nok, haha<3" skriver jeg, og slukker mobilen.
Jeg går ud af bussen, og hen til min hal hvor jeg træner.
Jeg krammer dem alle sammen!
Btw. Så har jeg nogle Nike Pro shorts på, en trøje fra en cheer Camp vi var på, og en bow (en slags sløjfe man har i håret) i mit hår.
Vi går igang med træningen.

Efter træningen sidder jeg self i bussen hjem, og skriver lidt med Stefan (ja, vi er begyndt at skrive haha)
"Var det godt til træning?" Spørger han mig bare sådan, haha hvor er du sød Stefan!
"Ja da! Jeg lærte faktisk noget nyt!" Skrev jeg tilbage.
"Fedt! Hvad lærte du?" Spørger han.
Jeg sender så en video af mig lave araber flik baglænder.
"Wow! Jeg kan jo knap nok lave det du lavede i starten! Hah" skriver han så.
Jeg griner lidt, og slukker min mobil.

Det er faktisk lidt vildt, at starte med at være fan af dem, og nu næsten være venner med dem!

The Best Friends - Page Four Where stories live. Discover now