Hii! ~essiuoL7
=================================================
Glacier's POV
Hi! my name is Glacier Alvaris Lopez. I am a 1st year college student. And I am a scholar in Heartstring University. A top 1 university in the Phillipines. I am--
"GLACIERR!!!"
Ano bayan?! Nagproprolounge ako ehh!--
"GLACIEERR! GISINGG! You need to WAKE UPP!!"
TITA!! nagproprolounge pa lang is me eyyy! UGHH! AYOOOKOOO PAAAA! Haysss...
"GLACIER ALVARIS MALIMAY LOPEZ!!"
Haysss.. Ginamit na yung buong pangalan ko.. Sige na nga!Pagbigyan! Hayssss.. At dahil kay tita Shet-- I mean Grehl, tuluyan na akong na gising. Nakakainis naman ehh. Pwede mamaya na lang. Ano bayan?!? Tita Grehl talaga.. -__-# Panira siya palagiii! HAYSS!
"Hoy! Wake up! PAPASOK KA PA!" aniya.
"Tita Grehl! Gising na nga po ako ehh." ani ko.
"Tumahimik ka at maligo ka na! 1st day of school niyo ngayon tapos ganyan ka?? KAY TAMAD MO TALAGA!!!! HAYNAKO! Hindi kita pinapaaral para lang matulog-tulog ka jan hah! Tandaan mo hah? PAMANGKIN LANG KITA! Kaya gising na! Tayo na! WAKE UPP!" ani tita Grehl.
Hayss, HINDI PO AKO TAMAD! Ako na nga po yung naging katulong nyo dito! Putchaa talaga tita Grehl! At dahil nanaman sa demonyo kong tyahin, nagmadali akong naligo, pag katapos kong maligo diretso ako sa kwarto ko at nagsuot ng cute na damit. Haysss....
-__-#
PRIMROSE's POV
Hi! my name is Primrose Cassiopeia Heartstring. I am a 1st year college student. And I study at Heartstring University or I mean, My family's university. I am the most popular girl in school. syempre naman, ako yung may ari ng university eh.Anyways, Haynako! May pasok nanaman. Well, Actually its our 1st day of school and I am really tired of getting up for class. UGHH! I should get ready now. Dad might get angry again. So I woke up and tried to grabbed my phone. When I got my phone, I unpluged it from my charger and then I messaged a text to our gc (group chat).
Phone Conversation:
Me: Hey! whose awake?
Artemis: ME
Hydy: Yow!
Oliver: ME. Hi baby Artemis
Mikko: Yow Hyd ;)
Bianca:Me
Nick: Hi baby Bianca :-*
Artemis: Hi baby Oliver
Hydy: Yow Mik :)
Althea: ME
Bianca: Hi baby Nick :-*
Byron: Me
Hydy: Eww #NiCa :P
Ice: I think Everyone?
YOU ARE READING
The Campus Nerd Is The Lost Heiress
Non-FictionBeing Bullied is not fun! Having freaking problems is not fun! And being LONELY IS REALLY NOT FUN! I experience these in highschool since 1st year to 4th. Being bullied inspired me to focus on studying for my future. And because I am poor it also in...