AŞK

17 3 0
                                    


♢2 gün olmuştu ama ben hala onu unutmadım acaba ona nasıl ulaşırım diye düşünmekten çok yoruldum,Mavimsi olan gözleri kokusu gel beni bırakma sar sarmala diyor sanki bana of ben kızlarla olmayan adam bu kıza nasıl kapıldım bilmiyorum artık

En iyisi is yerine gitmekte
Başka türlü göremezdim mavişimi, nerden benim mavişim oluyor bilmiyorum ama bana ait gibi hissediyorum,özlüyorum, içim tuhaf oluyor naptın sen bana Burçak be ah ah kafayı oynattım resmen.

Ne diye iş yerine gidicem lan ben of allahım yardım et sen bana.
Resmen kapının önünde ne diye geldim diye düşünüyorum ya Burçak çıksa sora ne dicem ben ona. Gerçi o bugün okulda olur okuyordu o acaba nerde okuyordu ben kendi kendime hareket edersem kalırım böyle ise aferin bana bugün iyice saçmaladım eve gidip dinlenmek daha iyi olcak benim için.

☆Gördüğüm Burak mı bana mı öyle geliyor acaba ne için geldi ki bi sorun mu var acaba biraz onu izledikten sonra arkasından seslendim şapşal beni özlediği için gelmiş.
Arkasında olduğum halde beni fark etmemişti koluna dokunun korkmuşa benziyordu en iyisi burda olduğumu dememek bütün konuşmasını duyduğumu bilmesin.

{Annem ya başka şey istesem olurmuydu acaba "Burçak'tan" başka ne isterim ben ya bide gülse tamam yani bütün dünyalar benim olur be.
Kaptırdım kendimi Burçağa,artık ne olursa.
Şimdi ben ne dicem niye geldin derse çocuk gibi konuşuyorum resmen ya kaç yaşında adamım ya allahım aklımı aldı bu kız ne dicem ben ya.}

-Hey niye geldin diyorum sana ya burdamısın şist hop dövcem He yeter artık bi ses ver dünyadamısın
Salak ya bi insan bu kadar şeyi duymaz mı bide arkasını dönük duruyor ya bende atlarım çok kaşındın.

-Oha 😯😯😯 üstüme atladı manyakmısın kızım sen ne dövüyorsun ya naptım ben sana ya ayıp günah benim gibi çocuk dövülürmü niye dövdün acaba.

-Ben sana seslendim duymadın bende üstüne atlarım Oha diyince de kafana vurdum sadece ne var bunda ne kıymetli canın var be, indik işte daha ne istiyorsun neyse sen neden geldin buraya, bir sorun mu var.

-Hiç öyle geçiyordum bi sana bakim diyordum.
İş yerinde pek önemli bişey kalmamıştı (aslında vardı da kafamı toplayıp bakmıyordum hep bu cadı yüzünden aklımı başımdan aldı. )
Ben bunları söylerken tam o sırada saolsun sekreterim aramıştı şansımı öpeyim ben ya gerçekten ne diye arıyordu ki bu ya of allahım of.

-Aç istersen önemlidir belki bi işin çıkmıştır ☺☺☺.

-Ne var Ecmel neden aradın.
-》Burak Bey 1 saat sonra toplantınız vardı. Çok önemli olduğu için hatırlatın demiştiniz.
[Oh mis dibe çök ama bunlar haftaya almıştılar salak yine sanırım yanlış söyledi.]
-Eminmisin Ecmel o haftaya ertelendi işte hata olduğu için bir daha bak.
-》Çok özür dilerim Burak Bey deftere not almayı unutmuşum efendim rahatsız ettiğim için özür dilerim tekrar.
- Bu kaç oldu Ecmel 1 kez daha olmasın işinden olursun!
-》Anladım efendim iyi günler.

☆ kız bir hata yaptı diye salak işten atıcak öküz ya.
-kızı işten mi atcaksın pislik. Acımasız belki ailesi var belki çocukları nolmuş unuttuysa bir daha benimle konuşma.

♢Yanlış anladı beni ya of sadece hata olduğunda sabah erken gelip odadaki dosyaları tek tek yerleştirip siliyorlardı.

-Yanlış anladın sen beni ya saçmalama her insan unutabilir işten kovmıcaktım sadece başka is veriyorum o kadar.

-Görevinden alıyorsun yani bravo yani bu daha iyi sanki hala hala ya.

-Of bi dinlesen sadece sabah 1 saat önce gelip dosyalarını silip yerleştirmek kahvemi o yapcaktı sana yaptığımı sende bana yaptın saol bir daha yanına gelmem seni görmeye merak etme.

°-°😆😆😆 haha geçip uğradın belli 😆😆😆 itiraf ettiğin için saol teşekürler beni niye görmeye gelmiştin bide onu söyle bakalım°-°

-Yeni proje için di yani bi kahve içip konuşalım demek istemiştim yeni bişeyler eklemek diye düşünüyorum o yüzden hem sende biraz bişeyler öğrenmiş olursun diye.

-Bunu haftaya ki toplantıda konuşurduk bu kadar önemli değilmiş. {Biraz köşeye sıkış bakalım}.

-Biraz sohbet edip kahve içeriz diye okuyorsun yardimci olurum diye dedim benim derslerim çok iyiydi[At yalanı öpeyim inananı].

-Aslında iyi olur benim bütün derslerim kötü ya senin hangi derslerin iyi.

{Çok güzel ya benim derslerim kötü ki ne dicem}

-Bütün derslerim iyi ama unutmuş olabilirim biraz senle bilgilerimi tazelerim hatırlamış olurum.

-Tamam sorun değil zaten okul boyunca dersleriniz kötüymüş ben size yardımcı olurum benim derslerimin hepsi iyi yani sorun değil hemde daha iyi anlamış pekiştirmiş olurum Burak nasıl fikir.

-Derslerimin kötü olduğunu nerden çıkardın sen ya hala hala ama iyise senin adına sevindim.

-Biraz araştırma yaptım diyelim ama yanlış anlama çalıştığım her iş yerinde ki kisilere bakıyorum. [Yalan valla sadece Burak içindi hayatımda ilk defa birinden hoşlanıyorum. ]
☆Bu aralar süper yalan söylüyorum aferin Burçak sana aferin kızım böyle devam.

♢Oh mis Burak rezil oldun rezil ama olsun Burçak ders anlatırsa sesini duyabilirdim.

-Ne zaman ders anlatırız istersen yarın başlıyalım ne dersin?

-Olur olur yarın görüşürüz ben sana seve seve anlatırım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 02, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Gözlerindeki AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin