Bismillahirrahmanirrahim
İy okumalar
İslam korkakların değil,cesur ve atılgan insanların omuzlarında yükselecektir
Fe eyne tezhebün bu gidiş nereye müslüman napçan he bilmiyonmu ölüm var bu dünya geçici elbette ölcez bir ezanla geldik bir selayla gitçez kendine gel artık uyan artık gaflet uykusundan uyan bu dünyanın birde öbür tarfı var işte onun adıda ahiret kıyamet kopacak dünya son bulacak uyan artık.Saat 7:30 olmuş okula gitmem lazım kahvaltımı yapamadan çıktım geç kalıyorum çünkü bu arada açık öğretim imam hatip okuyorum 12.sınıf öğrencisiyim çarşaflıyım evin kapasını kapatıp cıktım okula doğru geliyordum okulun yakınlarına geldiğimde birine çarptım ve düştüm ayğa kalkmaya çalıştım ve kalktım çarptığım kızdı ama çok farklı biri açık saçık biri kınamıyorum yanlış anlamayın.kız bana bağırmaya başladı seni pis kara böcek görmüyormusun e tabi karalara bürünmüşsün bu karaları giymişsin tabi göremezsin bu neya önüne baksana çarpiyosun senin yüzünden fön çektiğim saçlarım mahvoldu salak şey.
Merve: kusura bakma göremedim yanlışlıkla oldu çok özürdilerim ama bir an dalgınlığıma geldi göremedim ha bu arada kara dediğin böcek dediğin ayet onun adı çarşafı şerif ayete bunu diyemezsin doğrudur çok bol olduğundan görememişim seni ama allahın emri tabi bol olcakki vücut hatların gözükmesin. saçların çok güzelmiş ama keşke o saçlarını sadece helaline saklasan bir tek o görse güzelliğini fazla zamanım yok hakkını helal et tekrar özürdilerim.Allaha emanet ol..
Reyhan kızın dedikleriyle bir an şaşkına döndü olduğu yerde kaldı bu kız cok farklı konuşuyordu ne demek istedi acaba helaline sakla dedi çarşafı şerif dedi ne acaba bunlar ama bildiğim birşey var içimde bilmediğim birşey oldu çok tuhaf bir his söylediğim laflar yüzünden çok utandım ben kızı sövdüm o bana yumuşak davrandı.reyhan 17 yaşında 1/70 boylarında mavi gözlü buğday tenli sarışın çok güzel bir kız lise açık öğretim son sınıf okuyor
Reyhan:bu kız imam hatibe gidiyor okularımız birbirine yakınmış görürüm inşallah biraz beklim çıkar heralde saat 1/00 oldu çıkmıcak gibi aaa çıktı meraba daha demin sana çarptım kusura bakma adım reyhan senin adın ne?
Merve : önemli değil benimde adım merve
Reyhan:çarşaf dedin üzerindekimi
Merve: evet
Reyhan: çok yakışmış sana
Merve : teşekürederim ama yakıştığı için değil farz olduğu için giyiyorum.
Reyhan: anlatsana neden bunu neden giyon niçin farz nedir ben hiç bir şey bilmiyorum dediklerin çok tuhaf
Merve: farz allahın yapılması açık ve kesin delirlerle bildirilen dini vazifelerdir.
Reyhan: anladim din ne ?
Merve: din allah tarafından akıl sahibi olan kişiler için konulmuş kanunlar bütünüdür.
Reyhan: sen çok farklısın arkadaş olalımı
Merve: tabi seve seve
Reyhan oeki bana saçlarını helaline sakla dedin o ne ?
Merve: allah izin verirse gelecekteki nikahlı eşin olur yani ben onu dedim çok güzelsin maşallah kafanı kapatsan başka erkekler görmese sadece helalin görse yabancı erkekler görmesin çünkü nur suresi 31/ ayette mümin kadınlara söyle gözlerini harama bakmaktan sakınsınlar ırz ve namuslarını ı korusunlar başörtülerini yakalarından aşağı salsınlar bol feracelerini giysinler yani ayetin manası su kadınlar haram olan erkeklere bakmasınlar bol siyah elbiseler gitsinler garama bakmasınlar güzelliğini saklasınlar haram ise yapılması kesin olarak yasaklanan filerdir mesala yabancı erkeklere bakmak konuşmak sevgili olmak içki icmek daha bir çok şey anladinmi?
Reyhan : evet cok güzel anlattın
Merve : bugünlük bu kadar yeter benim gitmem lazim allaha emanet ol
Reyhan : teşekürederim
Merve: rica ederim her zaman inşallah
Sevgili okurlarım inşallah beğenmişsinizdir acaba reyhan dönüş yapacakmı kapancakmı? reyhanı daha neler bekliyo yorum ve beğenilerinizi bekliyorum allaha emanet olun ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HARUN VE REYHAN
Teen FictionSen yeter ki helal'im ol..eve geldiğinde kapını açar abdest aldığında havlu ile bekler senin imam olduğun namaza cemaat olurum..