HÜZÜN

50 3 0
                                    

Namazımı kıldıktan sonra 1 cüz kuranımı okudum mervenin dersleri bu aralar baya uzun sürüyor e nihayetinde bir ay var hoca çıkmasına onu bekleyemiyeceğim için direk yatağı ğeçip harunu düşünmeye başladım onunla ilgili bir sürü hayal kuruyorum acaba o ne düşünüyordur?bende napicam hiç bilmiyorum annemler beni özlemiyorlar heralde yaklaşık bir aydır merve lerde kalıyorum onlarada ayıp oluyor bir şey yapmam lazım merve' lelerde hep kalamamm ...
Yatim bari sabah kursa gidicem..

Harunun ağzından
Bugün yine okyanus gözlümü gördüm ilk defa gözlerine bu kadar derin baktım onu her gördüğümde bundan daha güzel varmı diye düşünüyorum aslında ona açılmak istiyorum düşüncelerimi söylemek istiyorum ama ,korkuyorum vereceği tepkiden ne diceğinden beni seviyomudur? sevmiyormudur ?bu düşüncelerle kafayı yicem söylesemde nasıl dicem bence artık söylemeliyim bu gidişle harama düşüyorum onuda düşürüyorum evet evet söylemeliyim gerçeği sabah ola hayrola kursunun önüne gidicem ve ona açılcam önce bir çay içelim dicem sonra söze girerim ...

Reyhanın ağzından
Nihayet sabah olmuştu yataktan kalktım abdesdtimi aldım hemen namaza durdum namazımı bitirdikten sonra merve yi aramaya koyuldum ama gelmemiş heralde çünkü yatağı serili değildi çarşafıda yoktu enisi aşağı inip ayşenur ablaya sormam lazım aşağı inip ayşenur ablaya selamünaleyküm hayırlı sabahlar ayşenur abla
Aleykümselam kızım sanada hayırlı sabahlar
Merve gelmedimi?
Yok kızım dersi geç bitmiş zaten sabah erkenden birdaha kursa gelcem diye gelmedi
Hım anladım sana kolay gelsin bende kursa gidiyorum
Kahvaltı ?
Yolda birşeyler alırım ayşenur abla
Tamam kızım allaha emanet ol
Sende
Üzerimi giyinip hemen dışarı çıktım her zamankisi gibi durağa doğru yürüdüm durağa geldiğimde otobüs beklemeye başladım .
O sırada siyah bir bmv araba bana doğru yaklaşıyordu araba çok tanıdık geliyordu ve önümdede durdu içinden harun çıktı ve yanıma gelerek hayırlı sabahlar bende hayırlı sabahlar dedim
Otobüsmü bekliyorsun?
Evet
Şey birşey sorcam sana
Buyur sor
İzin verirsen senle birşey konuşmak istiyorum
Nedir?
Burda değilde ileride bir çay bahçesi var orda konuşalım sonra seni kursa bırakırım
Napicamı bilmiyorum uzun bir düşünürken harun sadece 10 dk diyince peki tamam dedim ve çay bahçesine oturduk çay ve simitlerimiz geldiğinde seni dinliyorum dedim soğuk bir tavırla kendimi öyle çok sıkıyordumki yanaklarım kıpkırmızı olmuştur acaba nedicek ve söze girdi
Reyhan öncelikle diceklerime direk kızma sonuna kadar dinle hayatım boyunca kimseyi sevmedim bana haram olan kimseyle konuşmadım bakmadım ama sende bu olmadı her nekadar geri gitmeye çalıştıysamda duramadım nefsime hep söz geçirmeye çalıştım yine olmadı seni ilk gördüğüm zamandan beridir içimde farklı bir duygu var seni göremediğimde kendimi tuhaf hissediyorum o gün bayıldığındada seni ben götürmüştüm hastaneye çok korkmuştum sana birşey oldu diye çok korktum doktor çok üzüldüğünü üzüntüden böyle yorgun bitkin düştüğünü söyledei başta çok şaşırdım neye bukadar üzüldüde bu hale geldin daha sonra arkadaşın merve ve abisi konuşurken kulak misafiri oldum konuşmalarına anneve baban la küsmüşsün annen baban namaz kılmıyor diye evi terk etmişsin ve mervelerde kalıyormuşsun bunu duyduğduğumda çok üzüldüm bir yandanda çok sevindim bu devirde annesi babası namaz kılmıyor diye bunu yapan insanda ilk defa gördüm ve seni daha çok sevmeye başladım unutma ne bu dertler kalıcı nede bu ömür ben ömrümün geri kalan kısmını senle geçirmek istiyorum seni çok seviyorum seninde rızan varsa ciddiyim..hemen karar verme istersen düşünmen için beklerim....

Reyhanın ağzından
Be ben hiç birşey diyedim sadece gözlerim dolmuştu bukadarıda tevafuktu rabbimden başka birşey istesem olcaktı dediklerine çok şaşırdım bunu beklemiyordum evet hayal kurmuştum bu kadarı çok erken oldu nedicemi bilemedim ve ağzımdan hayır çıktı neden hayır dedim bende bilmiyordum bunu hep hayal etmiştim şimdi bir tarafım istiyor bir tarafım hayır diyor napicam hayır dememle harunun yüzü çöktü gözleri doldu kelimeler boğazına dizildi hayır deme lütfen düşün beklerim ben deme lütfen dedi ben şimdi olamaz gitmem lazım diyip ordan ayrıldım ne yapacığımı bilemez halde ağlayarak sahile doğru koşmaya başladım herşeyi arkamda bırakarak acaba napiyordur şimdi nedn böyle bir şey dedim af allahım yıkıldı resmen ....arkadaşlar umarım beğeniyorsunuzdur .kısa bölümlerle idare edin allaha emanet olun...

HARUN  VE  REYHANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin