Telefonumun gıcık alarm sesiyle uyandım.Dolabımı açtım ve dolabımdan kırmızı tişörtümü, kot şortumu alıp giydim.Anneme ve babama günaydın diyerek birkaç lokma atıştırdım.Çantamı alıp evden çıktım.Beren'i beklemeye başladım.Sonra Beren geldi.Beren gülümseyerek,
"Duru!Dün ne oldu biliyo musun?Çocuğun biri adamın birini tehdit edip onu yumrukluyordu.Sonra çocuk beni görünce korktum.Ve hızlıca uzaklaştım.Çocuk çok yakışıklıydı ama korkutucu bir havası vardı."
"Adama ne diyodu?"
"Çocuk sürekli Volkan nerde lan diye bağırıyordu."
Arda'nın gelmesiyle konuşmamızı yarıda kestik.Arda bana pis pis sırıtarak, "Günaydın güzellik"
"Yine ne var Arda?Sabah sabah rüyanda beni mi gördün?"
"Benim için özel olduğunu biliyorsun."
Arda'ya cevap vermeden sınıfa girdim.Arda uzun boylu sarımsı dağınık saçlarıyla ve kahverengi gözleriyle oldukça dikkat çekiciydi.Sürekli beni sevdiğini ima ediyordu.Ama Arda'nın amacı bir kızı sevmek değildi.Bir kızla çıkıp yeterince eğlendikten sonra başka kızlara yöneliyordu.Bu yüzden Arda ile birlikte olma fikri aklımın ucundan bile geçmiyor.
Zil çaldı.Dersimiz kimyaydı dersleri pek sallamıyordum.Son dersin gelmesini sabırsızlıkla bekliyordum.
6.dersin teneffüsünde Arda diğer zamanlarda olduğu gibi yine yanıma geldi.Ama bu sefer ciddi bir yüz ifadesiyle,"Neden bana bu kadar soğuk davranıyorsun.Sana ne kadar çok değer verdiğimi görmüyor musun Duru?"
"İkimizde senin nasıl biri olduğunu biliyoruz.Bu yüzden açıklama yapmama gerek yok."
Ben tam gidiyordum ki kolumdan kavrayıp kendisine çevirdi."Lütfen sana seni gerçekten sevdiğimi kanıtlamama izin ver."
Koyu kahverengi gözleriyle bana derin derin baktı ve dudaklarıma doğru eğilmeye başladı.Bende onu sertçe ittirip oradan uzaklaştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbim Ne Diyor?
Teen FictionBir kıza sürekli seni seviyorum diyen ve onun için kötü huylarından vazgeçmeye çalışan bir genç,diğer tarafta ise tesadüf sonucu karşılaştığı gizemli bir genç arasında kalan kızın acaba kalbi ne diyecek?