Α/Ν υπενθυμίζω ότι το κεφάλαιο συνεχίζεται από εκεί που έμεινε το προηγούμενο, δηλαδή ακόμα βρισκόμαστε 2 μέρες πριν η Έλλη πάρει τον Νίκο τηλέφωνο.
Αχιλλέας
"Τι εννοείς θα με κάνεις να θυμηθώ?" ειλικρινά έχω αρχίσει να αμφιβάλλω για αυτό τον τύπο.
Ποιο πολύ μου κάνει για πωλητής οργάνων πάρα παιδί 3ης λυκείου.
"Τι δεν κατάλαβες γαμώ το μυαλό σου? Δεν είσαι εσύ ο Αχιλλέας που όλες ξέρουν και κάνουν ουρές στα πόδια σου." άνοιξε τη σφραγισμένη μπίρα μου με γυμνό χέρι και έφερε το στόμιο με το ζόρι στο στόμα μου.
Το πικρό υγρό έβρεξε τη γλώσσα μου και ανατρίχιασα από την έντονη γεύση της.
"Πως σου φαίνεται?"
"Ληγμένη." απάντησα με σηκωμένο φρύδι και σηκώθηκα από τον καναπέ. Τη κάνω από εδώ μέσα.
"Εεε που πας?" σηκώθηκε απότομα από τον καναπέ και μπήκε μπροστά μου.
"Γυρίζω σπίτι?" είπα το αυτονόητο και τον έσπρωξα λίγο απότομα.
"Παλουκώσου κάτω. Θα βγούμε το βράδυ." με έβαλε να κάτσω στον καναπέ και βολεύτηκε δίπλα μου.
[...]
"Ναι αλλά δεν θα σφηνώσει αν της τον βάλω σε λάθος σημείο?"
"Αχιλλέα είσαι ανεπίδεκτος μαθήσεως. Τίποτα δεν θα σφηνώσει πουθενά αν έχεις τεχνική. Δεν θα πας να της το βάλεις όπως κι όπως. Πρώτα πρέπει να την ανάψεις." εδώ και μία ώρα περίπου κάθομαι με τον Νίκο και μου διδάσκει πως να κάνω σεξ.
Το ξέρω ακούγεται περίεργο και άβολο, αλλά με ανάγκασε. Λέει ότι θα μου χρειαστούν αυτές οι γνώσεις για το βράδυ.
Άλλωστε, ποιος λέει όχι σε καινούρια πράγματα και γνώση για το μυαλό?
"Ναι αλλά εξακολουθώ να φοβάμαι ότι θα κάνω χαζομάρα και θα σφηνώσω..." ο Νίκος έκλεισε απότομα το λαπτοπ, κάνοντας το εκπαιδευτικό βίντεο να σβήσει, και έτριψε τους κροτάφους του.
"Δεν θα περιμένουμε να τελειώσει το εκπαιδευτικό βίντεο?" πήγα να ανοίξω το λαπτοπ αλλά μου χτύπησε το χέρι και έκατσα πίσω στον καναπέ.
"Τσόντα βλέπαμε Αχιλλέα... Αν είναι δυνατόν." σηκώθηκε από τον καναπέ και πήγε στη κουζίνα.
Εγώ τον ακολούθησα και έκατσα στη σάπια καρέκλα του τραπεζιού.
"Και δηλαδή δεν θα πονέσει η κοπέλα αν της το βάλω?"
YOU ARE READING
The Bitch And The Nerd [Book 2]
Teen Fiction*Sequel to 'The Bitch And The Player'* "Αχιλλέα μου... Ξύπνα σε παρακαλώ..." έπιασα το χέρι του και το κράτησα σφιχτά. Ξαφνικά τον ένιωσα να κουνιέται ελαφρά και τινάχτηκα. "Αχιλλέα? Ξύπνησες επιτέλους!" μερικά δάκρυα χαράς στόλισαν το πρόσωπο μου...