Να παίξουμε τουιστερ?

9.8K 1.2K 1K
                                    

"Ποιος από εσάς τα εξυπνοπούλια θέλει να μου πει πότε έγινε η πρώτη φάση της γαλλικής επανάστασης?" ρώτησε η στρίγκλα καθηγήτρια και οι μόνοι που σήκωσαν το χέρι ήταν εγώ, και ο Αχιλλέας.

"Ναι Αλεξίου μπορείς να πας στη τουαλέτα." συνέχισε εξίσου ειρωνικά με πριν.

"Βασικά ξέρω την απάντηση... Η πρώτη φάση της γαλλικής επανάστασης πραγματοποιήθηκε το 1788 από τους ανθρώπους κατώτερης τάξης εναντίων των ευγενών και έληξε το 1789 με τον λαό να έχει υποστεί μεγάλη ήττα." όλα τα παιδιά της τάξης κοιτούσαν τον Αχιλλέα με ανοιχτό το στόμα, ενώ η κιμωλία που κρατούσε η καθηγήτρια έπεσε στο πάτωμα.

Εγώ έκρυψα το κεφάλι μου στις παλάμες μου και άρχισα να με βρίζω χωρίς έλεος για ό,τι έπαθε ο Αχιλλέας...

Το κουδούνι χτύπησε και όλοι βγήκαν από τη τάξη με κατάσταση σοκ. Είναι λες και ο Αχιλλέας που ήξερα απήχθη από τους εξωγήινους και τον αντικατέστησαν με...αυτό.

Μάζεψα με γρήγορες κινήσεις τα βιβλία μου και τον τράβηξα από τον γιακά. Αφού βγήκαμε τον έριξα στα ντουλαπάκια και φυλάκισα το κεφάλι του με τα χέρια μου.

"Λοιπόν. Λέγε ποιος είσαι και τι έκανες στον Αχιλλέα παλιοαπατεώνα." τον κοίταξα από πάνω μέχρι κάτω και περίμενα την απάντηση του.

"Δεν καταλαβαίνω για ποιο πράγμα μιλάς. Εγώ είμαι ο Αχιλλέας. Γιατί? Ξέρεις και άλλον Αχιλλέα? Μπορώ να τον γνωρίσω?" το χαμόγελο του έφτανε μέχρι τα αυτιά και του έριξα ένα χαστούκι. Πριν προλάβει να αντιδράσει σφράγισα τα χείλη μας και σχηματίστηκε ένα έντονο φιλί.

Οι γλώσσες μας χόρευαν ασταμάτητα μέσα στο στόμα του και ασυναίσθητα τύλιξα τα χέρια μου γύρω από τον λαιμό του.

Διάολε, ακόμα και φλώρος ξέρει να φιλάει καλύτερα από τον καθένα.

Όταν συνειδητοποίησα ότι εκείνος δεν έκανε καμία κίνηση να με ακουμπήσει, ξεκόλλησα από πάνω του και τον κοίταξα θυμωμένη.

"Γιατί το έκανες αυτό? Ξέχασες ότι είμαστε φίλοι?!" είπε και άγγιξε τα χείλη του.

Πρόσεξα ότι όταν τα άγγιξε, τα μάτια του έκλεισαν για λίγο. Δεν το παραδέχεται αλλά του άρεσε...

"Γαμώτο σου Αχιλλέα! Δεν είμαστε φίλοι! Μαλακίες σου είχα πει. Ζευγάρι είμαστε! Βασικά, ζευγάρι ΗΜΑΣΤΑΝ. Δεν αντέχω να σε έχω δίπλα μου και να μη μπορώ να σε φιλήσω ανενόχλητη. Καλύτερα να το λήξουμε τώρα που είναι νωρίς και όταν γίνεις καλά βλέπουμε." ανοιγόκλεισα γρήγορα τα μάτια μου για να διώξω τα δάκρυα και έφυγα από κοντά του.

The Bitch And The Nerd [Book 2]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz