OKUL

22 2 1
                                    

Şarkı: Taylor Swift:New Romantics
Merhaba. Bu bizim ilk tavsiye bölümümüz. Umarım beğenirsiniz. Vote vermeyi unutmayın. Sizi çoook seviyoruz..

Maalsef ki okullar açıldı. Hatta 3. haftasına başlıyıcaz. Fakat hala daha okula alışamayan kişiler olduğunu düşünerek bu bölümü yazamaya karar verdim. İlk öncelikle okul alışverişlerinizi tamamladığınız düşünüyorum. Ama tamamlamadıysanız mutlaka en fazla bu hafta sonu tamamlamaya çalışın. Çünkü sınavlar başlıyacak ve belki onları kullanacak zaman bulamayacaksınız. Hatta alacaklarınızı herzaman diğer günlere ertelerseniz aryık seneye kalır o iş. Bu yüzden bence bu kitabın bölümlerini bitirdikten sonra bakmalısınız ne kadar eksik kalmış diye🙃. Ama kitabı bitirin asdfgghjklşii. Herneyse. Bu konuyu geçelim. Derslere motive nasıl olacak? İlk öncelikle her gün konu tekrarı yapın. Fakat bana soruyorsanız ben ilk başta ödevlerimi bitirip sonra konu tekrarı yapıyorum. Siz ama ilk önce konu tekrarı yapın. Asdfghjklşi. Benimkisi bence daha kötü. Yani demeye çalıştığım siz ilk başta konu tekrarı yapıp sonra ödevlerinizi yapın. En sonda o gün yaptığınız konularla ilgili test çözün. En en sonda ise zaten kitap okuyun. Mesela bizim kitabımızı. Başka ne konusu vaaar. Heh. Yeni okula geçen arkadaşlarımız için yazayım şimdi de bari. Yeni okula geçenler. Bence hiç heyecana gerek yok. Gayet sakin olun. Sonraa cool bir duruşunuz olsun. Hani tatlı sertler varya, onun gibi olun işte. Başka eğer ilk gün arkadaş edinemediyseniz sakın üzülmeyin! Daha bunun yarını var... Fakat tanıştınız ama çok kötüler. E o zaman  ailen var kızım. Aileni de mi istemedin? O zaman en iyileriyle arkadaş ol. Eğer aralarında kendini daha yakın hissettiğin veya güvenebildiğin varsa, konuş. Sevdiğin şeyleri söyle. Ortak noktanızı bul. Zaten sonradan yavaş yavaş samimiliğe adım atacaksınız. Sonra zaten herkes senin ismini duyunca akıllarına "o kişinin ismi" gelir. Olmadı o sana yakınlaşmıyorsa, sende heran peşinden koşturma. Başka sınıflardan arkadaş edinmeye çalış. Tenefüste takıl fln. Hem pozitif düşünürsek derste beraber olmanızı konuşmaya etki edecektir. E konuşursanız hoca hemen kızar. Öyle böyle biryerlerden kurtarırsınız yani...

Bu bölümde bu kadardı. Bidahaki bölümde buluşmak dileğiyleee😘💖.

_D_

TAVSİYE DEFTERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin