Deel 3

135 9 0
                                    

Linn - LindaVisscher

Ik zit hier al een jaar. Ik heb een meisje leren kennen. Marloes heet ze. Het is hier vreselijk. Je word elke dag geslagen of geschopt. Ze raken je aan op plekken dat niet hoort. We zitten in een oude kelder. Het is koud.

Opeens worden er 2 lichamen naar binnen gegooit. Au mompel iemand. De andere huilt. Marloes blijft zitten in het hoekje. Ik daar in tegen loop erheen. Gaat het wel vraag ik zacht. Het meisje die au zei knikt. Ik ben Shivanie en dit is Nour stelt ze zich voor. Ik ben Linda maar noem me alsjeblieft Linn. Dat is Marloes zeg ik en wijs naar het hoekje. Wat is er met haar vraagt Shiv zacht. Ze is net in elkaar geslagen. Ze is heel aardig hoor mompel ik. Shiv knikt. Kaj en de rest komen ons hier wel weghalen mompelt ze. Nour kijkt wat voor zich uit. Ik slik. Straks ben ik aan de beurt. Ik word inelkaar geslagen.

Hier sta ik dan. Ik word hard met iets geslagen op mijn rug. Auw kreun ik pijnlijk. Houd je bek roept de man. Er klinkt geschreeuw. Niet later schoten. Ik slik. Er word iets tegen mijn hoofd aangehouden. Een pistool. Er komt een knappe jongen binnen. Laat haar gaan roept hij. Ik slik en sluit mijn ogen. Op dat moment klinkt er een schot.. Ben ik dood?

Ontvoerd (BBrave)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu