Deel 2

183 10 2
                                    

Shivanie - ShivanieVanDerVoort

Harde schoten klinken door het huis. Ik zit hier al een maand en dit heb ik nog nooit meegemaakt. Kaj trekt me een kast in. Blijf hier zegt hij. Zijn adem streelt mijn gezicht. Ik knik.

De deur word geopend door een onbekende man. Ga weg roep ik uit. De man lacht. Meekomen schreeuwt hij. Kaj ligt op de grond. Kaj roep ik. Hij kijkt me zwak aan. Kaj. De tranen beginnen te lopen over mijn wangen. De jongens hebben geen slechte bedoelingen. Deze mannen wel. Stop denken. We worden meegenomen door iemand. Met een geweer op mij gericht word ik een bus ingeduwd. Een meisje zit der ook in. Ze kijkt bang voor zich uit. Hé mompel ik. Gaat het wel zeg ik erachteraan. Ik schud haar hoofd. Ik ze wat gaan ze doen mompelt ze. Zo te zien is ze net nieuw. Bij wie hoor je? Ze kijkt me niet begrijpend aan. Heeft er al iemand met je gepraat. Ze knikt. Dioni zegt ze schor. Hij was zo lief. Een ontvoerder hoort niet lief te zijn zegt ze. De bus begint de rijden en ik val tegen de deuren aan. Auw mompel ik en wrijf over mijn arm. Hoe heet je vraag ik. Nour en jij? Shivanie zeg ik. Ik zit hier al een maand denk ik ongeveer. Ze knikt. Waar komen we terecht vraagt ze aan mij. Ik haal mijn schouders op. Maar goed is het zeker niet mompel ik zacht.

Ontvoerd (BBrave)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu