Chytil mě za ruce, "počkej.." vzal si mobil, něco ťukal, pak se podíval na mě, zabrněl mi mobil, podívala jsem se.
BananaLover69:
Objetí vede k puse...
Pusa vede k líbání...
Líbání vede k citům...
City vedou k lásce...
Láska vede k sexu...
Takže chceš obejmout?"Nechtěla bys být moje holka?"
"Harry, ten týden byl strašně fajn, ale-"
"Je tam ALE" rozhodil rukama
"Harry, já..ty máš 19 a já 23, sice to není takový rozdíl, ale ty jsi ještě kluk a já potřebuju/chci chlapa.."
"Ale, já.. jsem jen kluk?!" Mračil se na mě
"Neber si to špatně, Harry" "a jak to mám doprdele brát" rychle se otočil a utíkal nahoru po schodech.
Utíkala jsem za ním, zabouchl dveře od svého pokoje.
Zkusila jsem otevřít, zamkl se..
"Harry!" "Otevři prosím!" Bouchala jsem na dveře
"Harry" klapl zámek a otevřel
"Teď už jsem dost chlap?" Byl celý nahý.
"Panebože! Obleč se!" Zakryla jsem si oči rukama.
Čekala jsem, až se obleče, ale on mi chytil tvář a políbil mě.
Víc mě překvapilo, že jsem spolupracovala.No vzpamatovala jsem se, když zabouchl dveře a my jsme leželi na posteli, odstrčila jsem ho a stoupla jsem si, upravila jsem si mírně vyhrnuté tričko.
"Tohle ne, Harry" "jak nejsem dost chlap?" Zeptal se mě a zase si stoupnul, bylo dost těžké se mu dívat do očí.
"Harry, ty se chováš pořád jako kluk, já chci někoho vyspělejšího, třeba ani takového nenajdu, ale.. to už je jedno" řekla jsem a vyšla jsem z jeho pokoje.
"Pochybovat o jeho mužství? To je od tebe celkem podlé" řekla mi Gemma, obouvala jsem si boty.
"Hele Gemm, nech to být, nechtěla jsem mu ublížit" řekla jsem
"Ale ublížila!" Mračila se na mě
"Vím, že je to tvůj brácha, chápu, že ho bráníš, ale já nejsem pro něj" řekla jsem
"Ale jsi! Ty jsi pro něj a on pro tebe! Ty nevíš, že se šetřil jen pro tebe! Je to hodný kluk a ty se chováš takhle!" "Gemm.." "ne! Nemluv na mě!" Zabouchla mi před nosem.
Fajn, tak kvůli tomuhle jsem nejspíš přišla i o nejlepší kamarádku.