Çok uzun zamandır bölüm paylaşamıyordum, kabul ediyorum. Bu sene çok çalışmam gerekiyor. ve resim çizmeye vakit bulamıyorum.
(BU BÖLÜMDE RESİM YOKTUR.)
Ayrıca bu meydan okuma için yeni bir kitap ortaya çıkarmak yerine meydan okumanın bu kitabın bir bölümü olmasını istedim.
_fireinthewater_ meydan okudu, teşekkür ederim.
Kendimle ilgili yazacak 20 şey bulabilirsem şanslıyım.
O zaman başlayalım!
1) Gerçek adımı saklamakla beraber -ki belki bazılarınız biliyordur- yazar adım Melody.
2) 12 Ekim günü 17 yaşına girmiş olacağım.
3) 3 yaşından beri resim yapıyorum, 9 yaşından beri ise hikaye tarzı şeyler yazmaktayım.
4) Sınıfımın en kısasıyım :3 Açıkçası kısa olmayı çok seviyorum.
5) Yabancı dil eğilimim çok yüksek, çevremdeki herkes bu özelliğimi gelecekteki iş hayatımda kullanmamı istiyor.
6) Genel olarak mutlu bir insanım ama agresiflik özelliğim daha ağır basıyor. Karadenizli olmanın verdiği bir özellik sanırım.
7) Wattpad'e bir arkadaşım sayesinde başladım. Başlarda sadece hikaye yazıyordum( Bknz: Kızıl Irk) daha sonraları 'Resimlerini de paylaşsanaağğğ' diye tutturan arkadaşımdan kurtulmak için resimlerimi de paylaşmaya başladım.
8) Hiçbir sosyal medya hesabım yok.
9) İnanılmaz utangaç bir insanım.
10) Şarkı söylemeyi çok seviyorum.
11) Hala gelecekte ne iş yapmak istediğime karar veremedim :(
12) Yabancı dizi manyağı bir insanım.
13) Başkentte yaşıyorum.
14) Çok konuşurum XD. Malesef ama bu böyle.
15) Bir tane erkek kardeşim var.
16) Doğuştan gelen yetenek ve güzelliklerle övünmenin çok saçma olduğunu düşünüyorum. O özellik size verildiği gibi geri alınabilir.
17) Yine olsa yine izlerim dediğim şeyler: Cennet Mahallesi ve Sihirli Annem XD
18) Aşık olmanın gereksiz bir eylem olduğunu düşünüyorum. Ve aşka inanmıyorum.
19) Mükemmel bir arkadaş olduğumu düşünüyorum XD
20) Son olarak ise sevdiğim gruplar ve şarkıcılar: Imagine Dragons, Coldplay, Fall Out Boy, Lil Wayne, Bruno Mars, 1D, Adele, Ed Sheeran, Eminem, Twenty One Pilots, Shawn Mendes, Wiz Khalifa, Taylor Swift... (kesin unuttuklarım vardır.)
SANIRIM BİTTİ! BİR MEYDAN OKUMADAN DAHA SAĞ SALİM ÇIKTIM! YAŞASIN!
Evet, her neyse, söylediğim gibi çok çalışmam gerek ve resim çizmeye vakit bulamıyorum, özür dilerim. Ama en küçük fırsatta kalemi kağıdı kapıp bir şeyler karalayacağım! Emin olabilirsiniz!
Bu bölümlük bu kadar!
Görüşmek üzeree!!
- Melody - 03/10/2016
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WINGS | SKETCH BOOK by Melody
No FicciónNOT:Unutmayın, bir çizeri asla ilk bölümlere göre yargılamamalısınız. Çünkü bilin ki, o resimler, çizerin o kitaptaki en kötü resimleridir. Bir müzik melodisinin çizdiklerini görmek isteyeceğinizi pek sanmam ama ben ve çizimlerim yine de buradayız...