Ošli ďalej hladať tú truhlu. Hladali a hladali napravo či na lavo a nenašli. Tak ešte raz išli hľadať a hľadať na pravo či na lavo a až vtedy našli tú truhlu. S nedočkaním ju otvorili. Bol tam len jeden úbohý list. Bolo na ňom napísané: Uživte sa sami. Z lásky rodičia. Tak sa išli uživovať sami a išli si zobrať ich dom že do džungle pôjdu až potom. Tak išli domov.
Veľmi sa chceli pozrieť čo im pripravili pod počítač do džungle. Páni- pozreli sa, padla im sánka. Boli tam všetku totálne všetky potreby do džungle. Tak sa zaradovali že okamžite išli bývať do džungle lebo sa nevedeli dočkať ako tie veci použijú. Tak zobrali si batohy, nabalili sa a išli do džungle. Keď išli našli: špendlík, gombík, čiapku, nožík a flašu s nejakou tekutinou. Hceli zistiť čo je to za tekutinu. Pozreli sa poriadne a zistili že je to malinovka od rodičov. Zobtali ju hodili do batohu. Tak išli ďalej a už bol večertak si zobrali sekeru z batohu a nasekali si drevo a palmu. Z dreva si vyrobili držiak na palmové listy a priviazali ich k dreve. Pod ten prístrešok si dali spacák a išli spať.
Ráno sa zobudili a dali si tú malinovku aby mali dostatok energie na ďalší deň.
******************************
Toto bolo všetko čo som napísala keď som bola asi 2.- čka. Nie je dopísaný a aby to neskončilo len takto tak bude aj 3. Časť ale tú si už vymyslím ja. Dúfam že sa vám to zatial páči a sorry za pravopis.
ESTÁS LEYENDO
Saška, Vaneska a džungla
AcciónToto je príbeh ktorý som písala ešte keď som bola úplne maličká a nedokončila som ho. Bude jemne upravený mojimi slovami ale príbeh bude stále ten istý