פרק 4

233 19 0
                                    

לאחר דקות אחדות שהרגישו כמו נצחחחח הגיע הצלצול המושיע..
כולם התפזרו לכיתות ורק כאשר שמעתי שקט מהמסדרון והבניין עצמו יצאתי מהתא
הצצתי וכשהבחנתי שהמסדרון ריק יצאתי מהשירותים עצמם.
למזלי המורה עדיין לא הגיעה לכיתה אז פשוט נכנסתי מהר והתיישבתי במקומי.
כולם הסתכלו עליי במבט מוזר ושאלו מה קרה ולמה בכיתי .
לא היה לי חשק לכלום לא עניתי לאף אחד על השאלה שלו פשוט נכנסתי התיישבתי וחיכיתי שהשיעור יתחיל .
״הכל בסדר?״ קיבלתי פתק מאמה הילדה שיושבת לידי , גם היא חברה ממש טובה שלי .
״הכל נורא!״ עניתי
״ראית מה אור עשתה לי?! אני בכלל לא רוצה אותו וגם לא רציתי! בשביל מה זה היה טוב?״ לחשתי לה בשקט בקול חנוק .
״תרגעי הכל יהיה בסדר״ אמרה אמה ונתנה לי חיבוק גדול ומנחם.
השיעור עבר דיי מהר המורה הסבירה כמה דברים בגאוגרפיה ואז נתנה לנו עבודת כיתה ..
נשמע הצלצול של סוף היום יצאתי מהכיתה ועליתי לכיתה של עידן.
בפעם הראשונה בחיי שאזרתי אומץ לגשת אליו ולדבר איתו פנים מול פנים לבד !
בלי אור , בלי דניאלה.. לבד!
שאלתי אותו בשביל מה זה היה טוב שהוא נתן לאדר את הפתק למה הוא עשה את זה אני בכלל לא רוצה את אדר ולא אני כתבתי לו את המכתב הזה זאת אור כתבה בשמי ואני בכלל לא רציתי!
עידן לא ממש הבין מה אני רוצה ממנו , הוא חשב שאני רציתי את זה ושאור מלאכית שרק רצתה לעזור .
הוא יצא מהכיתה והלך ואני פשוט התיישבתי על השולחן בכיתה הריקה והתחלתי לבכות שוב ..
שאלתי את עצמי בראש למה הכל קורה דווקא לי ? למה יש לי משיכה מטורפת לילד שאני יודעת שגם ככה אין לי סיכוי איתו!
למה אני ממשיכה לנסות ונלחמת לאט לאט בשקט בשקט על ילד שאני יודעת שאבוד לי איתו.
שיש לו חברה ושגם אם הם ייפרדו לא ייקרה ביננו כלום כי אני יודעת שלא יוצאים עם אקסים של חברות , וגם אם כן נהיה ביחד בסוף היא תהרוס לי איתו.
האהבה הזאת אבודה לי בשביל מה אני ממשיכה להלחם?!

First loveWhere stories live. Discover now