פרק 11

187 10 4
                                    

נכנסו יחד לביתו , כולם כבר ישבו מסביב לשולחן השבת הערוך , שרים שירים של שבת , מברכים את כל יושבי השולחן , מקדשים ..
אפילו שהסיטואצייה הייתה לי מוכרת עוד מהבית , ממש הובכתי כי פחות הכרתי פה את כולם וזה בבית ״זר״ , ועוד בעיקרון אני ילדה ממש ביישנית ככה שהכל פה נראה לי מפחיד אבל שכולם היו חביבים אליי..
דיברתי טיפה עם עמית אחותו הגדולה ועם עומר ששאל אותי על עצמי וסיפרתי לו , עם אמא שלו מיטל ואבא שלו אריק ..
הייתי הכי מחוברת לרן אחיו הקטן מפני שהוא לומד איתנו בבית הספר ויצא לי להכיר אותו ממש טוב ואפילו לבלות איתו ועם עידן בהפסקות.
היו עוד אורחים בשולחן שלא זיהיתי , ילד בערך בן גילי ובן גילו של עידן , והוריו ..
כשהסתיימה הארוחה הלכנו לחדרו של עידן - אני עידן רן והילד ההוא ששמו יואב..
מסתבר שיואב היה גדול ממני ומעידן בשנתיים שלוש .. עידן הדליק טלויזיה וחיפש מה לראות .
הוא שם לנו את הסרט ״אמריקן פאי: האיחוד״ מהמובי טיים.
עידן העיף את רן מהחדר בטענה ש״הסרט לא לגילו״ וטרק את הדלת.
אני ועידן התיישבנו על המיטה ויואב התיישב על הכיסא שליד.
הוא התחיל לחקור האם אני ועידן כבר התנשקנו , מה קורה ביחסים שלנו .. הבהרתי לו חד וחלק שאנחנו עוד מעט רק חודש ביחד ואנחנו עוד ילדים בשביל הדברים שהוא עושה.
הוא סיפר לנו איך הוא מצרפת את הידידות שלו ו״מזרים״ אותן .
לי זה נראה מוזר כי אני חושבת שנשיקה צריכה לבוא מאהבה כי זה דבר אינטימי , ולא צריכים לתת לכל אחד ״לעבור אצלך בפה״ .
יואב התחיל לשאול אותי ואת עידן אם אנחנו כבר רוצים להתנשק מה קורה מתיי אנחנו רוצים..
השאלה הזאת שהוא שאל בתחילת הערב העסיקה לי את המחשבות .. מצד אחד ידעתי שאם אני אוותר על זה עכשיו יהיה מאוד קשה לייצר כזאת סיטואצייה שוב .. מצד שני עוד לא הרגשתי מוכנה ב100% .. רציתי את זה אבל עדיין פחדתי .
יואב כיבה את האור בחדר ואמר לנו ״קדימה תתנשקו אני לא רואה אין לכם ממה להיות מובכים״ ואני פשוט התחלתי לצחוק , לא הבנתי מה הולך מה לעשות והתפדחתי ברמות אחרות , נהייתי אדומה כמו עגבנייה.
יואב התחיל לעשות קולות ברקע של נשיקה בשביל ״לעשות לנו חשק״ ועידן לחש לי בשקט באוזן שאני לא חייבת לעשות את זה אם אני עדיין לא מרגישה מוכנה , הוא רוצה שזה יבוא כשאני אהיה שלמה עם זה 100%
וזה רק גרם לי לרצות אותו יותר ולרצות את זה יותר.
החלטנו יחד לוותר על זה בשלב הזה של הערב והמשכנו לצפות בסרט .
השעה כבר התחילה להתאחר והיה 23:46 , הרגשתי שכבר זה לא ממש נעים להישאר עד שעה כזאת ועידן ביקש מעומר שיסיע אותי הביתה לפני שהוא יוצא למועדון עם החברים .
ביקשתי מעידן שייתלווה אליי כי הביך אותי לנסוע לבד רק עם אחיו וחבר שלו .
אני ועידן התיישבנו יחד במושב האחורי , הייתה שתיקה מביכה .. ורק את המוזיקה מהרדיו שמעו.
מרוב שהיה שקט לא יכלתי לומר לו כלום כי ישר היו שומעים .. כתבתי בפתקים של הטלפון ״אוקיי אני מוכנה אבל כשנצא מהאוטו״ העברתי את הטלפון לידיו ונתתי לו לקרוא
הוא חייך חיוך קורן אושר, ונהנתי לראות אותו כך .
כשעומר עצר עם הרכב ליד הבית שלי אמרתי תודה רבה עם חיוך ויצאתי מהאוטו .
עידן יצא ישר אחריי.. היה חושך רק אני והוא תחת כיפת השמיים עם אלפיי כוכבים .. ובעצם לא רק אני והוא , גם עומר וחבר שלו היו שם 😅
נתתי לו נשיקה קטנה בפה במשך שלוש שניות , חיבוק , והתקדמתי לכיוון הבניין שלי .
יכלתי לראות את החיוך שלו גם כאשר כבר נכנסתי לבניין ועליתי במדרגות .. עליתי הביתה שמחה אפילו יותר ממנו , וסיפרתי לאימי על כך , היא הייתה שמחה בשבילי ברמות אחרות ונתנה לי חיבוק גדול גדול.
הייתי צמאה אבל לא רציתי לשתות כי לא רציתי שהטעם שלו ייעלם ממני , גם שיניים לא ציחצחתי באותו לילה כי רציתי להשאיר את החותם שלו עליי הכי הרבה שאפשר .
נכנסתי לחדר , הדלקתי את האור והחלפתי את הבגדים לפיג׳מה נוחה .. חיברתי את המטען לחשמל ואת הנייד למטען , כתבתי לעידן לילה טוב ושאני אוהבת אותו כיביתי את האור והלכתי לישון..

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 15, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

First loveWhere stories live. Discover now