Aradan yaklaşık 2 yıl geçmişti. Biz çoook mutluyduk. Hatta çok.☺Herşey geride kalmıştı. Yakın zamanda sınav vardı ve de oldukça zordu. Hatta baya bi. Çok çalışmam lazımdı. Irmakla beraber çalışmamız lazımdı. Çünkü beraber daha iyi anlıyoduk. Irmak anlamadığını bana bn anlamadığımı Irmağa soruyordum. Böylece herşey halloluyodu desem yalan olur yani bazı şeyleri internetten araştırıyoduk. Google amca saolsun. 😊 Irmakla ders çalışmak biraz sıkıntı oluyodu aslında. Çünkü ailelerimiz bizi ne kdr da tanısada başka birileriyle olabileceğimizden şüpheleniyolardı. İkimiz için. Aslında şüphelenmekte haklılar.😁😁 Neyse biz derse geçelim. Ay ne dersi böle şeylerde kafam karışıo dalgınlık heralde😁. İşte sonra Irmakgil başka bi eve taşıncaklarmış. Yani bnde Irmak kdr yorulcam . Keşke ayrı eve çıksam. Hem Irmak hep bize gelir. Irmağın annesi Aygün teyzede pek şüphelenmez. Ooo saat 3:30 olmuş. Ben uyur.
Sabah olmuştu. Irmak aradı. VeIrmak
"Knk bn yeni eve çıkıyomya bana yardım edersin değil mi?"Demesiyle ben havalara uçmuştum. Aygün teyzeyle bide Ender amcayla taşınmıodu. Bi Irmak mı taşınıodu
Ben
"Whattttt!!!!! Gerçekten mi??? Ay çok sevindim. Ailen izin verdi o zmn. ay bu süper oldu."Irmak
"Ay sen herşeyi yanlış anlamışsın. Keşke sende ayrı eve çıksan. Hala ev bulamadın mı???"Ben
"Ya ev bulamıyorum doğru düzgün. İğrenç evler var. Bi senin evin gibi güzel ev bulamadım. Hem senin evinn çook geniş baya bi odası var."Irmak
"Aynn ya şu zmnda doğru düzgün bi ev yok. Uff bide şöle bişi var. Hani bn evde tek başıma yatamıom ya. Kerem de her zaman gelmiyo. Ufff. En azından o gelse başka oda da kalırdı. Ben evde tek başıma kalmazdım. Seninde ailen pek izin vermio. Ufffff. "Ben
"Knk süpersinnnnnnnn. Aklıma şahane bi fikir geldi. Bende senle kalim."Irmak
"Nası yani??"Ben
"Yani ev arkadaşı olalım. Hem benim ailemde izin verir. Keremin geldiği günler ben annemgile giderim."Irmak
"Oha çok iyi olur. Süperrrr. 👍👍👍👍. "Ben
"Ben anneme söliyim. Eşyaları hazırlamaya başlıyorum o zmn."Irmak
"Ok süper olur. Bende senin kalcağını söliyim. Öptüm. Kip bays karamelli çaklıtım😘😘"Ben
"Tmm tatlım. Bendee öptümm. Baaaaays antep fıstıklı çikolatamm."Ben anneme sölemiştim. Ben bi Aygün teyzenle görüşim. Irmağın annesi sonuçta bi fikrini sorim dedi annem. Bende tmm anne dedim. Yarın olmuştu. Annem Aygün teyzeyle görüşmüş gece yarısı kaç saat düşünmüştü. Anne sonuçta bizi düşünür. Annem onaylamıştı. Irmağı aradım.
Ben
"Tatlııımm. Annem onayladı. Aygün teyzeden ne haberr???"Irmak
"Tamamdır bu iş. Bnm annemde onayladı. O zmn 1 ay boyunca eşyaları ayarlarız. Sonra da taşınırız."Ben
"Tmm çok iyi olur. Öptüm bysss antep fıstıklı çikolatamm."1 ayyy dolup taşmıştı. Biz taşınmıştık
Bir temizlikçi tutup evi 3 günde hallettik. Nası olsa kocaa ev villa yani. Temizlikçi şart. Biz bu zamanda derse geçememiştik. Akşamdı. Yarında dinlenirdik. Öbür gün derse başlarız. Çünkü çoook yorulmuştuk. Yine bizim atölyedeki yer gibi bi odaya Irmakla bnm fotoları asmıştık. Yazışmalarımız falanda vardı. O yüzden baya yorulmuştuk.
Sabah olmuştu. Büyük bir sesle uyanmıştım. Daha doğrusu yerimden fırlamıştım. Bu ses tanıdıktı."Açelyaaaaa hadi kalkkkkkk uyannnn"
Keremin sesi olmalı. Sabah sabah bu neydi yaa. Bu arada Kerem Irmağın erkek arkadaşı olmakla beraber bnm Irmaktan sonra en iyiiiiiiiii arkadaşımdı. Onunla da ortaokulda tanışmıştık. Bayaaa yakındık. Ama şu son 4 yıl görüşemiyoduk. Ailesinin işi nedeniyle Londraya taşınmışlardı. Ve de bnm görmeyiii herşeyden ama herşeyden çok istediğim Harry Stylesi görmüştü. Bana söz vermişyti. Ailem Londrada ben artık burdayım. Ama sizide götürcem. O zmn görürsün. Hem ailem iş nedeniyle bikaç "ünlüyle" tanışmış. Onlardan yararlanıp Harryide görürüz demişti. Çok sevinmiştim. Akşama kdr eğlenmiştikkk. Hemde çooookkk. Kerem bizde kalmıştı. Misafir odasına aldık onu. Yarın derse başlıcaktık. Çok yorucu bir gün bizi bekliyordu.
ARKADAŞLAR BU BÖLÜMDE DAHA EĞLENCELİ BİTTİ. UMARIM BEĞENİRSİNİZ. İYİ OKUMALAR☺☺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALICI DOSTLUKLAR
ChickLitDostluklar kalıcıdır.Sonsuza dek.Ama dostun dost mu bunu bilmek gerek.Gerçek bir dosta sahipsen gerisi önemli değil.Sadece o anı yaşa dostunla beraber.